آریا بانو
غلبه دختران بسکتبالیست ایرانی بر تیم سنگاپور
جمعه 11 آبان 1397 - 17:20:09
آریا بانو - تهران- تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران با پیروزی در آخرین بازی رقابت های قهرمانی آسیا در دسته دوم، ضمن کسب عنوان پنجمی این رقابت ها، نتوانست به دسته یک آسیا(A) صعود کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران، برای نخستین بار در دسته دوم(B) رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرد.
ملی پوشان ایران امروز در آخرین بازی خود، تیم سنگاپور را با نتیجه 63 بر 51 شکست دادند. تیم سنگاپور کوارترهای اول( 18 بر 13) و دوم( 16بر 14) از ایران پیش افتاد اما دو کوارتر بعدی ( 17 بر 10 و 19 بر 7) از آن ایران بود. تیم ایران پیش از این یک با دیگر در مرحله گروهی سنگاپور را شکست داده بود.
فاطمه آقازادگان در دیدار امروز تاثیرگذار و امتیازآورترین بازیکن میدان شد. وی 29 امتیاز کسب کرد.
تیم‌های سوریه، قزاقستان، هند و هنگ‌کنگ در مرحله نیمه‌نهایی حضور دارند.
ایران در مجموع پنج بازی در گروه A، با کسب سه پیروزی برابر سنگاپور( یک بار در مرحله گروهی و یک بار برای کسب جایگاه پنجمی) و گوام (مرحله گروهی) و دو شکست برابر هند( مرحله گروهی) و قزاقستان(مرحله دوم رقابت ها) به کار خود پایان داد.
تیم ایران با ترکیب فاطمه آقازادگان، پیونیک آراکلیان، سحر گودرزی، رکسانا کریمی، زینب غفاری، عسل طهرانی، غزل هژبر، نگین رسولی، آیدا گل محمدی، ترنم شاهین زاده، فائزه ایزدی، غزل ملکی و با سرمربیگری افسانه حسن نایبی در این رقابت ها شرکت کرد.
ورزشی** 2052 ** 2023

http://www.banounews.ir/fa/News/100043/غلبه-دختران-بسکتبالیست-ایرانی-بر-تیم-سنگاپور
بستن   چاپ