آریا بانو
خوانندگان در صف استیج!
يکشنبه 13 آبان 1397 - 02:41:19
آریا بانو -
هرچه به پایان ایام سوگواری ماه صفر نزدیک می‌شویم، گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی در سبک‌ها و گونه‌های مختلف با ریتم تندتری سراغ آماده‌سازی برای اجرای زنده برنامه‌ها و رپرتوارهای جدید می‌روند. برنامه‌هایی که با توجه به دوری دوماهه هنرمندان از استیج بی‌شک فشرده، پرتراکم و ماراتن‌گونه خواهند بود.
کنسرت‌های پاییزه
دوماه تعطیلی به‌ واسطه ماه‌های عزاداری فرصت مناسبی بود برای آماده سازی فعالیت اهالی موسیقی پس از کنسرت‌های پرشور تابستانی. حالا خوانندگان و موزیسین‌ها با انرژی تمام به استقبال اجراهای پاییزه آمده اند. البته در این فاصله به گزارش رسانه نوا برخی از رکوردداران فروش مانند بهنام بانی و ماکان‌بند از صحنه اجرا دور نبودند و خارج از کشور کنسرت‌هایی را برگزار کردند، اما اکثریت با خوانندگانی بود که قصد دارند در دوماه باقیمانده از پاییز به اصطلاح خودشان بترکانند!
هزار استیج برای محسن‌خان
محسن ابراهیم‌زاده یکی از نخستین خوانندگانی بود که آغاز تور کنسرت‌های خود را بعد از ماه صفر رسانه‌ای کرد. او که قرار است در نخستین روز هفته آتی، یعنی روز 19 آبان در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه برود، آغازی رویایی را تجربه کرده و به ‌گزارش سایت‌های فروش بلیت تمام بلیت‌های هر دو سانس اجراهای او سولداوت یا به زبان فارسی خودمان فروخته شده است. درحالی ‌که شنیده می‌شود محسن ابراهیم‌زاده می‌خواهد کنسرت تهرانش را تمدید کند، اخبار از تور کنسرت‌های شهرستان او هم خبر می‌دهند. وی که به گفته مهدی کرد مدیر برنامه‌هایش به دنبال اجرا در شهرهای کوچک و محروم است، روزهای 22 و 23 آبان در یزد، 26 آبان در خرم‌آباد، 29 و 30 آبان در شهر جم، 7 آذر در کرمان، 8 آذر در جزیره کیش، 10 آذر در سوادکوه، 13 آذر در پرند، 24 آذر در خمین، 25 آذر در همدان و 28 آذر در بهشهر کنسرت‌های خود را برگزار می‌کند.
آرش و مسیح
بعد از محسن ابراهیم‌زاده، سالن میلاد نمایشگاه تهران میزبان آرش و مسیح خواهد بود که قرار است روز 21 آبان در دو سانس روی استیج بروند.
دورخیز بابک
بابک جهانبخش که زمانی از تک‌خال‌های موسیقی پاپ این مرزوبوم بود، اگرچه به‌ سیاق ابراهیم‌زاده و آرش و مسیح در نخستین روزهای ماه قمری جدید روی صحنه نخواهد رفت، اما سایت‌های هوادار او نیز خبر از دورخیز این خواننده برای اجراهای جدید می‌دهند. جهانبخش که اخیرا قطعاتی چون «تو همونی که»، «من هستم» و «تواینجایی» را در فضای مجازی منتشر کرده، ظاهرا گفته که پس از مدتی وقفه در برگزاری اجرای زنده، آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را در برج میلاد تهران برگزار می‌کند. این کنسرت روز پنجشنبه 22 آذرماه در برج میلاد اجرا خواهد شد.
بهنام در برج
اما مگر می‌شود از کنسرت موسیقی نوشت و نامی از بهنام بانی نیاورد. خواننده‌ای که مدت‌هاست اعلام کرده در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود سه‌شنبه ششم آذرماه کنسرت خود را برگزار می‌کند. بانی که در چند روز اخیر تک‌آهنگ «دل نَکَن» را منتشر کرده، جدیدترین کنسرت خود را در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد. بهنام بانی که یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین خوانندگان پاپ کشور است، در ایام محرم و صفر در تعدادی از شهرهای اروپایی و کشور کانادا به اجرای برنامه پرداخته بود. این خواننده همچنین قرار است ٢١ آبان‌ماه در مرند و ٢٢ آبان نیز در مراغه روی صحنه برود.
ارزان‌فروشی مهدی یراحی
مهدی یراحی البته چند روز قبل از بهنام بانی در برج میلاد روی استیج خواهد رفت. تاریخ جدیدترین کنسرت او پنجشنبه اول آذرماه خواهد بود. این کنسرت در دو سانس برگزار می‌شود. یراحی که طی ماه‌های اخیر عمده تمرکزش را روی تولید تک‌آهنگ متمرکز کرده بود، درحالی با طرفدارانش دیدار می‌کند که همچنان از آلبوم عربی‌اش که مدت‌ها پیش وعده داده بود، خبری نیست. جالب اینکه یراحی قیمت بلیت‌های خود را هم اعلام کرده و گفته که بلیت‌های کنسرت اول آذرماه با قیمت‌های 45‌هزار تومانی تا 150‌هزار تومانی به فروش خواهد رسید.
... و دیگران
اینها تنها کنسرت‌های ماه‌های آتی نیستند. امید جهان گفته که در تاریخ 26 آبان در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خواهد داشت. امید حاجیلی نیز در تاریخ‌های 28 و 29 آبان روی همان استیج خواهد رفت. علیرضا طلیسچی اما در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. کنسرت او 7 آذر برگزار خواهد شد. در این بین باید از سیمین غانم نیز یاد کرد که قرار است کنسرت‌های ویژه بانوان خود را روزهای یکم، دوم و هشتم آذرماه در تالار وحدت برگزار کند. گفتنی است بلیت‌های کنسرت‌های یکم و دوم آذرماه این خواننده قدیمی سولداوت شده و درحال حاضر فقط برای هشتم آذرماه بلیت‌فروشی می‌شود. در آخر هم باید به رضا یزدانی اشاره کرد که روز ٢٣ آذرماه در برج میلاد کنسرتی با عنوان ٢٠‌سال با رضا یزدانی برگزار خواهد کرد.
روزنامه شهروند

http://www.banounews.ir/fa/News/100203/خوانندگان-در-صف-استیج!
بستن   چاپ