آریا بانو
سامان سالور: سینمای امروز درگیر فوق مافیای پخش شده است
يکشنبه 13 آبان 1397 - 02:41:25
آریا بانو -
کارگردان فیلم 1359 گفت: متاسفانه من این اتفاق را بارها گفته‌ام ولی هیچ وقت تغییری ایجاد نشده است. سینمای امروز درگیر فوق مافیای پخش شده است.
سامان سالور کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم "سه کام حبس" گفت: خوشبختانه پروانه ساخت این فیلم را به تازگی شورای پروانه ساخت دریافت کرده‌ایم اما همچنان مشکلاتی در جذب سرمایه و اسپانسر وجود دارد.
وی در همین راستا ادامه داد: فیلمنامه این فیلم از سال گذشته برای دریافت پروانه ساخت ارسال شده و با لحاظ کردن برخی اصلاحات بالاخره موفق به دریافت پروانه ساخت شد. به امید خدا اگر مشکلات مالی پروژه به زودی حل شود شاید بتوانیم این فیلم را به زودی کلید بزنیم.
کارگردان فیلم 1359 درباره احتمال حضورش در جشنواره فیلم فجر افزود: اگر بتوانیم در همین روزهای آتی فیلم را کلید بزنیم اثر به سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌رسد اما اگر این اتفاق به ده یا دوازده روز دیگر موکول ود بعید می‌دانم راهی فجر امسال بشویم. در صورتی که من به شدت دوست دارم این اتفاق برای اثر بیفتد و فیلم به فجر برسد.
وی درباره ساخت سریال "شبگرد" تاکید کرد: تمامی مذاکرات با سیما صورت گرفته و فیلمنامه و تمامی برآوردها در اختیار سازمان قرار گرفته است. اگر تاییده نهایی از سوی سازمان صدا و سیما اعلام شود به زودی این سریال تلویزیونی نیز کلید خواهد خورد.
سینمای امروز درگیر فوق مافیای پخش شده است/شاید سه کام حبس به جشنواره فجر برسد
این کارگردان سینما درباره روند اکران انبوه آثار سینمایی در سال جاری اضافه کرد: متاسفانه من این اتفاق را بارها گفته‌ام ولی هیچ وقت تغییری ایجاد نشده است. سینمای امروز درگیر فوق مافیای پخش شده است. وقتی می‌گویم فوق مافیا یعنی کار از کارهای پنهانی گذشته و برخی به وضوح با رابطه‌بازی تمامی سینما را در دست گرفته‌اند. این وضعیت بدون شک لطمات جبران ناپذیری را برای اهالی سینما، سینماگران و بدنه این هنر وارد خواهد آورد.
سالور درباره اکران آثار خارجی در سینماهای کشور خاطرنشان کرد: از نظر من در ابتدا باید به مشکلات سینمای خودمان که کم هم نیست رسیدگی شود و بعد به اکران‌های فیلم های خارجی بپردازیم. من مخالف اکران فیلم‌های خارجی نیستم اما وقتی این اتفاق با بی برنامگی رخ می‌دهد نتیجه‌ای جز وضع فعلی یعنی استقبال کم مخاطب به همراه نخواهد داشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/100205/سامان-سالور--سینمای-امروز-درگیر-فوق-مافیای-پخش-شده-است
بستن   چاپ