آریا بانو
احتمال حضور فیلمی با بازی مهدی پاکدل در جشنواره فجر/ ادامه فیلمبرداری «بی تار» در سنندج
يکشنبه 13 آبان 1397 - 21:48:52
آریا بانو -
فیلم سینمایی «بی تار» با بازی مهدی پاکدل و کارگردانی جمیل رستمی با ادامه فیلمبرداری در سنندج، برای حضور در جشنواره فجر آماده خواهد شد.
به گزارش صبا، سیدحامد حسینی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «بی‌تار» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی که به تازگی فیلمبرداری آن آغاز شده است؛ در گفت و گو با صبا گفت: فیلمبرداری فیلم مدتی است آغاز شده و در شرایط سخت جوی که کمی روند کار را کند کرده است در سنندج کردستان ادامه دارد. کل لوکیشن های فیلم در کردستان ایران و بخشی نیز در کردستان عراق فیلمبرداری خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تاکنون فیلمبرداری بخشی از لوکیشن های فیلم به پایان رسیده و نقش آفرینی مریم بوبانی نیز در فیلم به اتمام رسیده است.
تهیه‌کننده «سرو زیرآب» در خصوص حضور فیلم در جشنواره فجر نیز افزود: اگر شرایط فراهم شود فیلم را قطعا به سی و هفتمین جشنواره فجر خواهیم رساند.
گفتنی است، فیلم سینمایی «بی تار» به کارگردانی جمیل رستمی و تهیه کنندگی حامد حسینی ساخته خواهد شد.
مهدی پاکدل، مریم بوبانی، محیا دهقانی، تینو صالحی، سحر درویش، محمد لاریان، شهاب عباسیان و آریا راد و تعدادی بازیگر کُرد در این فیلم نقش آفرینی می کنند.
فیلمنامه این فیلم به نویسندگی مشترک جمیل رستمی و پژمان تیمورتاش با محوریت منطقه کردستان به نگارش درآمده است.
جمیل رستمی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی«ژانی گه‌ل»، «مرثیه برف» و «چشم» را دارد. «بی تار» چهارمین فیلم بلند این کارگردان محسوب می شود.


http://www.banounews.ir/fa/News/100339/احتمال-حضور-فیلمی-با-بازی-مهدی-پاکدل-در-جشنواره-فجر--ادامه-فیلمبرداری-«بی-تار»-در-سنندج
بستن   چاپ