آریا بانو
عملکرد ستاد اربعین در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی می‌شود
يکشنبه 13 آبان 1397 - 21:50:10
آریا بانو - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی عملکرد ستاد اربعین حسینی با حضور وزیر کشور و سایر مقامات دست اندرکار خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: عملکرد دستگاه‌های مسؤول در برگزاری اربعین حسینی به ویژه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور و سایر مقامات در آینده نزدیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در نشست امروز کمیسیون نمایندگانی که به عتبات عالیات مشرف شده بودند گزارشی از وضعیت خدمات رسانی به زائران حسینی و را ارائه کردند که بر اساس گزارش ارائه شده زائران اربعین حسینی در مراسم امسال با مشکلات عدیده‌ای برای تهیه ویزا و دریافت ارز مواجه بودند. آنان عملکرد ضعیف بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های دلیل را علت این مسئله می‌دانستند.
وی از بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز کمیسیون فرهنگی خبر داد و افزود: این طرح در کمیسیون از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل نصاب لازم نداشتن کمیسیون به صورت استمزاجی به رای گذاشته شد که به تصویب نمایندگان حاضر رسید. این طرح در نشست آتی کمیسیون فرهنگی بار دیگر مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت تا به تصویب اکثریت اعضا برسد.
وی همچنین از بررسی و مسکوت ماندن طرح اصلاح اساسنامه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد و افزود: این طرح پس از بررسی و اطلاع از وجود قوانین مختلف و همچنین به دلیل ایرادات و نقایص متعدد مسکوت ماند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/100342/عملکرد-ستاد-اربعین-در-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-بررسی-می‌شود
بستن   چاپ