آریا بانو
مشاور فدارسیون فوتبال: آماده حضور بانوان در ورزشگاه هستیم
دوشنبه 14 آبان 1397 - 13:17:01
آریا بانو - تهران- مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: هنوز مجوز شورای تامین استان تهران برای حضور خانواده ها در دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ابلاغ نشده است ولی ما آماده انجام این کار هستیم.

«غلامحسین زمان آبادی» امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: در دیدار دوستانه 2 تیم ملی فوتبال ایران و بولیوی برای حضور بانوان تلاش کردیم که خوشبختانه به نتیجه هم رسید. برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز این آمادگی وجود دارد ولی در دیدار پیش رو فدراسیون تصمیم گیرنده نیست و منتظر مجوز شورای تامین استان تهران هستیم.
وی درباره اجرای برنامه های فرهنگی در ورزشگاه گفت: برنامه های فرهنگی در داخل ورزشگاه با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عهده باشگاه پرسپولیس است و قرار است کنسرت موسیقی و دیگر فعالیت ها در این زمینه پیش از برگزاری دیدار برگشت فینال انجام شود. البته فدراسیون نظارت و هماهنگی های لازم را انجام می دهد.
مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال با اشاره حضور 250 مهمان خارجی در دیدار فینال اظهار داشت: برنامه ریزی کردیم تا فرهنگ ایرانی را با اهدای قالیچه های دستباف به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مهمان خارجی معرفی کنیم.
زمانی آبادی ادامه داد: البته بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور نیز می توانست در این باره کمک کنند باشد ولی زمان کافی برای این برنامه وجود ندارد.
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا ساعت 18:30 روز شنبه 19 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
نماینده فوتبال ایران در دیدار رفت به میزبانی تیم ژاپنی با 2 گل مغلوب حریف شد.
ورزشی**9029**2024

http://www.banounews.ir/fa/News/100409/مشاور-فدارسیون-فوتبال--آماده-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-هستیم
بستن   چاپ