آریا بانو
«معکوس» کیمیایی به خط پایان رسید/اولویت حضور در جشنواره های خارجی
دوشنبه 14 آبان 1397 - 13:19:17
آریا بانو -
فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه کنندگی مسعودکیمیایی با پایان مراحل فنی آماده دریافت پروانه نمایش شد.
به گزارش «صبا»، پولاد کیمیایی؛ کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی در گفت و گو با «صبا» عنوان کرد: مراحل فنی فیلم به طور کامل به پایان رسیده و آماده دریافت پروانه نمایش شده است.
وی در خصوص حضور فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز افزود: حضور «معکوس» در جشنواره فجر قطعی نیست و باید در ارتباط با آن نیز تصمیم گیری شود. سرمایه گذار و تهیه کننده باید در خصوص این موضوع تصمیم گیری نهایی را انجام دهند.
بازیگر «گشت ارشاد» به حضور فیلم در فستیوال های خارجی نیز اشاره کرد و افزود: قبل از اکران فیلم در ایران، «معکوس» در جشنواره های خارجی نیز حضور خواهد داشت و باید برنامه ریزی های کافی را برای حضور فیلم در این جشنواره ها نیز انجام دهیم.
کیمیایی در پایان افزود: افراد زیادی برای شکل گیری این پروژه زحمت کشیدند و امیدوارم فیلمی باشد که مخاطب هم آن را دوست داشته باشد.
گفتنی است؛ این فیلم که اولین تجربه کارگرد‏انی پولاد کیمیایی در مقام کارگردانی است مضمونی اجتماعی د‏ارد و تهیه کنندگی آن را مسعود کیمیایی برعهده دارد.


http://www.banounews.ir/fa/News/100431/«معکوس»-کیمیایی-به-خط-پایان-رسید-اولویت-حضور-در-جشنواره-های-خارجی
بستن   چاپ