آریا بانو
برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک برای هفته کتاب
دوشنبه 14 آبان 1397 - 16:36:20
آریا بانو - کتابخانه ملک به مناسبت برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد که از جمله آن‌ها بازدید رایگان از موزه ملی ملک در هفته کتاب است.


به گزارش هنرآنلاین براساس خبر رسیده، هم‌زمان با هفته کتاب خدمات کتابخانه و امکان استفاده از کابین‌های تحقیقاتی پژوهش‌گران برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.
از دیگر برنامه‌های این کتابخانه رونمایی از تازه‌های نشر آستان قدس رضوی، برگزاری نمایشگاه کتاب‌های چاپی موجود در مجموعه ملک با موضوع حضرت محمد(ص) به مناسبت هفته وحدت، تقدیر از واقفان و اهداکنندگان آثار از جمله آیت‌الله شبیری زنجانی، برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی به روایت مطبوعات، برگزاری نمایشگاه مصحف نور و صلوات خاصه است.
همچنین از عبدالله انوار کتاب‌شناس و یکی از زبده‌ترین کارشناسان نسخه‌های خطی به پاس زحماتش تجلیل خواهد شد.
این کتابخانه به منظور ترویج کتابخوانی در میان دانش‌آموزان نیز "زنگ کتاب و کتابخوانی" را برای دانش‌آموزان در تالارهای کتابخانه اجرا خواهد کرد. مربیان و معلمان برای حضور دانش‌آموزان در کتابخانه می‌توانند با شماره تلفن 66751291 تماس بگیرند.
بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار "حال خوش خواندن" از 24 آبان تا 1 آذرماه با مشارکت بیش از 50 نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/100444/برنامه‌های-کتابخانه-و-موزه-ملی-ملک-برای-هفته-کتاب
بستن   چاپ