آریا بانو
فال روزانه سه شنبه 15 آبان 1397
سه شنبه 15 آبان 1397 - 02:13:02
آریا بانو - فال روزانه سه شنبه 15 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه پانزدهمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و ...


فال روزانه سه شنبه 15 آبان 1397
سرویس سرگرمی - با فال روزانه پانزدهمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.
فروردین
متولدین این ماه بسیار احساسی هستند و روابط خود را بر اساس احساساتشان دسته بندی می‌کنند. امروز دوست دارید به هر صورتی که شده رابطه دوستانه قدیمیتان را زنده نگه دارید ولی از طرفی رعایت حد و مرز برای یک رابطه نیز برایتان بسیار مهم است. زیاد سخت نگیرید و بگذارید سرنوشت خودش برای حرکت امروزتان تصمیم بگیرد.
اردیبهشت
شاید ایده پردازی و خلاقیت بتواند راه‌های متفاوتی را جلوی پایتان قرار دهد، به شرط آنکه کارایی لازم را داشته باشد. اگر می‌بینید که دیگران برای انجام روش‌های نو از شما حمایت نمی‌کنند بهتر است کمی صبر کرده و بیشتر فکر کنید. انجام تنهایی کارها وقت و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت، پس صبور باشید.
خرداد
منطقی بودن ویژگی بارز متولدین این ماه است. ایده‌های نو و دیدگاه‌های نوین نیز از همین خصوصیتشان حاصل می‌شود. ولی همیشه سپردن کارها به دست عقل هم خوب نیست کاهی باید به رویاها اجازه پرواز کردن داد. رابطه‌های ایده‌ال دوستانه در بیان احساسات پدید می‌آیند. امروز بهترین استراتژی برای شما حفظ روابط عادی در دوست داشتن است.
تیر
از آن افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در خانه بمانید تا اینکه تنهایی بیرون بروید. مسلما هر تفریحی با دوستان صمیمی لذت بخش تر خواهد بود. البته سعی کنید که برای پیدا کردن کسی مثل خودتان وقت زیادی را هدر ندهید. فرصت شما بسیار با ارزش تر از آن است که صرف این کارهای بیهوده گردد.
مرداد
امروز کارهای بسیار زیادی روی سرتان تلنبار شده‌اند. کارهایی که حتی نمی‌دانید چگونه باید انجامشان دهید. بهتر است قبل از دست به کار شدن خوب فکر کنید. بهتر است کمی خود را سرگرم کرده تا افکارتان از حالت سکون و یکنواختی خارج گردد. به جای اینکه خلاف جریان آب شنا کنید خود را به دست آن بسپارید.
شهریور
از تغییر در وجودتان هراس دارید. هر چه بیشتر در رابطه با این موضوع فکر کنید اوضاع بحرانی تر خواهد شد. هر چند که بر خلاف تصوراتتان خطری شما را تهدید نخواهد کرد. امروز از تجزیه و تحلیل منطقی کارها بپرهیزید. حس ششمتان هر چه می گوید به آن عمل کنید شاید راه حل خوبی پیش رویتان قرار دهد.
مهر
به نظرتان امروز روزی است که شما می‌توانید هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید و به همین دلیل برنامه سنگینی برای خود می‌ریزید، اشتباه نکنید زمان زیادی برای رسیدن به این روز مانده است. به صورت کاملا اتفاقی دلتان برای یک دوست قدیمی تنگ می‌شود. شما در این فکر خواهید رفت که او این روزها چه می‌کند و زندگیش چگونه پیش می‌رود. به جای فکر کردن بهتر است با او تماسی گرفته و از حالش باخبر شوید. قطعا او نیز از گفتگو با دوستی قدیمی لذت خواهد برد.
آبان
امروز فعالیت‌های گروهی پر تنشی را خواهید داشت داشت. جلساتی که حاضرین در آن با تعصب از عقاید خود دفاع می‌کنند. پیدا کردن وجه مشترک در بین این درگیری‌ها تقریبا کاری است غیر ممکن. سعی کنید از شرکت در این جلسات دوری کنید چرا که نخواهید تنواست حرفتان را به کرسی بنشانید. قطعا در بین این جمع، فردی پیدا خواهد شد که تمایلایتش به شما نزدیک باشید، بهتر است در آرامش کمی با او صحبت کنید.
آذر
چند روزی است که حسی در درونتان از تغییر خبر می‌دهد. احساسی که نگرانی و تشویش را در ذهنتان افزایش داده‌است. هرگز تسلیم این افکار آزار دهنده نشوید. اگر قرار به تغییری باشد این تغییرات نه تناه امنیت شما را بر هم نخواهد زد بلکه به نفع شما خواهد بود. شاید در ابتدا همه چیز بر وفق مرادتان نباشد ولی پس از مدت زمانی اوضاع رو به راه خواهد شد. امروز انرژی منفی و استرس دیگران را حس می‌کنید، سعی کنید با انجام کارهای شخصی خودتان را از مشکلات دیگران دور نگه دارید.
دی
از مدت‌ها پیش در فکر مهاجرت برای طی کردن پله‌های ترقی‌ بوده‌اید. محدودیت ها و موانع بسیاری را در جلوی راه خود می‌بینید و در برخی موانع بسیار نا امید می‌شوید. وقتی تا این حد در رسیدن به هدفتان مصمم باشید هیچکس جلودارتان نخواهد بود. نگران نباشید خیلی زودتر از آنچه تصورش را بکنید به نتیجه تلاشتان خواهید رسید. امروز انگیزه‌هایتان دوچندان شده‌است.
بهمن
امروز بالاخره از کاغذبازی اداری مربوط به حل یک مسئله مالی نجات خواهید یافت. هر چند که در این مدت انرژی و زمان زیادی را صرف رفع این مشکل کرده‌اید ولی نتیجه گرفتن از آن، روزتان را شیرین خواهد کرد. آنقدر از این بابت خوشحال هستید که دلتان می‌خواهد دائم با دیگران حرف بزنید. از آنجایی که امروز روز بسیار خوبی بوده است می‌توانید یک قرار عاشقانه نیز ترتیب دهید تا روزتان کامل گردد.
اسفند
امروز ممکن است یکی از اطرافیان شما از بابت مسئله‌ای در رابطه با کار، خانواده و یا تحصیلاتش بهم ریخته باشد. انتظار هر نوع برخوردی را از او داشته باشید و از رفتارش دلگیر نشوید. سعی نکنید مثل آدم های همه چیز دان او را نصیحت کنید، بدانید که این کار نه تنها او را آرام نمی‌کند بلکه باعث عصبانیت او نیز می‌گردد. بهترین در مواجه با چنین فردی رها کردن او به حال خودش است.
حمید قارایی

http://www.banounews.ir/fa/News/100511/فال-روزانه-سه-شنبه-15-آبان-1397
بستن   چاپ