آریا بانو
نمایشگاه جواهرسازی هنری معاصر تهران در گام سوم / نمایش گفتمان‌های انسان معاصر در بستر جواهرسازی معاصر
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 17:26:01
آریا بانو - فراخوان سومین نمایشگاه جواهرسازی هنری معاصر تهران منتشر شد.


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: جواهرسازی هنری معاصر با تأکید بر کیفیت تلفیقی رسانه‌های مختلف و استفاده از قابلیت‌های مشترک حوزه‌هایی همچون مجسمه‌سازی، نقاشی، طراحی صنعتی، صنایع دستی و طراحی مد و لباس و با نگاهی میان رشته‌ای، جایگاه ویژه‌ای را در هنر معاصر برای خود فراهم آورده است.
تاکنون دو دوره نمایشگاه جواهرسازی هنری معاصر تهران در نگارخانه آریا برپا شده و تلاش کرده است که به عنوان یک رسانه معاصر، مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جهان کنونی را به چالش کشد.
از جمله اهداف و رویکردهای این رویداد در سه دوره متوالی می‌توان به شناخت پتانسیل های موجود جواهر سازی هنری معاصر ایران و معرفی روندهای جاری، شناخت رفتارهای هنری معاصر در جواهر سازی، حوزه ایده، فناوری و ساختار های بصری، نگاه نوین با رویکرد خلاقانه در انتخاب مواد، ترکیب بندی و ساخت اثر، تلاش برای بالابردن کیفیت بصری و هنری با توجه به مفاهیم زندگی معاصر، توجه به قابلیت های جواهرسازی معاصر به عنوان یک رسانه هنری، توجه به قابلیت های غیر تزیینی جواهر به عنوان شیء هنری و معرفی وایجاد زمینه برای حضور هنرمندان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد.
پوستر و مشروح فراخوان سومین نمایشگاه جواهرسازی هنری معاصر تهران در ادامه منتشر می‌شود:


http://www.banounews.ir/fa/News/100653/نمایشگاه-جواهرسازی-هنری-معاصر-تهران-در-گام-سوم---نمایش-گفتمان‌های-انسان-معاصر-در-بستر-جواهرسازی-معاصر
بستن   چاپ