آریا بانو
فال روزانه جمعه 18 آبان 1397
جمعه 18 آبان 1397 - 03:25:25
آریا بانو - فال روزانه جمعه 18 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه، فال روزانه هجدهمین روز از آبان سال 97 برای متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و ...


فال روزانه جمعه 18 آبان 1397
سرویس سرگرمی - با فال روزانه هجدهمین روز از آبان سال 1397 برای متولدین هر ماه همراه ما باشید.
فروردین
امروز در ذهن خود در حال پرورش برنامه‌های بی‌نقصی هستید، اما زیاد هم از درستی عملکرد آن‌ها اطمینان ندارید. بهتر است از نزدیکان مورد اعتماد خود مشورت و کمک بخواهید. این افراد دلسوزانه بهترین مسیر را به شما معرفی خواهند کرد. اخیرا به برطرف کردن نیاز‌های خود توجه بیشتری پیدا کرده اید، اما از آنجایی که نمی‌توانید بین نیاز‌های خود و اطرافیان تناسب خوبی ایجاد کنید، ارضای امیال درونی برای شما دشوار است. بنابراین حداقل امروز را به خودتان اهمیت دهید.
اردیبهشت
میان شما و یکی از نزدیکانتان آتش نوعی جمگ پنهان در حال شعله ور شدن است. شاید در حال حاضر همه چیز آرام باشد، اما شرایط اینطور نخواهد ماند، پس بهتر است قبل از وخیم‌تر شدن اوضاع به آن رسیدگی کنید. از طرف دیگر، در این برهه زمانی از زندگی این پتانسیل را دارید که به موفقیت‌های زیادی برسید. تنها کافیست بر ترس از شکست خوردن غلبه کنید. تغییراتی که در زندگی به وجود می‌آیند را به دید مثبت بسنجید. اگر جسور نباشید و ریسک‌ناپذیر، اوضاع زندگی شما تغییری نخواهد کرد.
خرداد
به تنش‌های موجود میان افراد دیگر اجازه ندهید تا بر زندگی شما تاثیر بگذارند. عدم هماهنگی با اطرافیان به معنای وجود عیب در شما نیست. مسیری از زندگی را انتخاب کنید که نسبت به آن علاقه نشان می‌دهید، زیر شما نسبت به کارهای مورد علاقه خود بسیار متعهد و سخت کوش هستید. توصیه می‌کنیم امروز کمی به عقب برگردید و کارهای نیمه تمام را تمام کنید، اگرچه این کار خسته کننده است اما نتیجه کار رضایت بخش خواهد بود. خودتان را به خودتان ثابت کنید نه به سایرین!
تیر
اگر می‌خواهید به نسبت مساوی به همه خواسته‌های خود برسید باید سخت تلاش کنید. شما در یک دوراهی قرار گرفته اید: اول حس ماجراجویی و دوم گذارندن وقت با دوستان و آشنایان. اما در هر صورت هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام می‌دهید. در حال حاضر بهترین راه مبارزه با هر گونه مخالفت است، به خصوص اگر موضوع مسانل دینی و معنوی به میان می‌آید، پا پس نکشید. تلاش کنید، صبر داشته باشید و به راحتی اجازه ندهید تا مسیر زندگی‌تان عوض شود.
مرداد
هیجان و انگیزه شما برای انجام‌ کارها بسیار زیاد است. به زودی مسائلی را متوجه خواهید شد که مسیری پر پیچ و خم را در برابر شما قرار می‌دهد. با مشورت با دیگرن درباره اهداف زندگی‌تان، بازخوردی دریافت می‌کنید که تصویر نامطلوبی از آینده در برابر شما می‌گذارد. بهترین راه صبر کردن است، صبر کنید تا شرایط کمی بهتر شوند. هر گونه کار عجولانه باعث پشیمانی شما خواهد شد. همین امروز برنامه ریزی جدیدی برای خود داشته باشید.
شهریور
امروز برای یک تصمیم‌گیری مهم فشار زیادی را تحمل می‌کنید. باید سریعا تصمیم بگیرید! چراکه گزینه‌های پیش روی شما هر لحظه زیادتر می‌شوند. امروز تصمیم خود را بگیرید، اما برای عملی کردن آن کمی صبر کنید. پس از تصمیم‌گیری باید با نظرات مخالف موجود مبارزه کنید. به مخالفان خود ثابت کنید که هر کس می‌تواند آزادانه تصمیم بگیرد و عقیده خودش را دنبال کند. سایر افراد به مروز زمان به عقاید شما احترام خواهند گذاشت.
مهر
این امکان وجود دارد که با دوستان و آشنایان نزدیک خود دچار سوء تفاهم شوید. آن ها از کارهای و رفتارها شما برداشت خوبی نداشته اند. آن‌ها طوری واکنش نشان می‌دهند که شما را نیز نسبت به هر مسئله‌ای دچار تردید می‌کنند. شما باید در اجرای برنامه‌های خود مصمم تر عمل کنید و نسبت به حمایت اطرافیان بی‌توجه تر باشید. شما از لحاظ میزان پیشرفت فاصله زیادی نسبت به دیگران دارید. برای رفع این سوء تفاهم‌ها با دیگران صادقانه بحث کنید و در نهایت آرامش سایرین را از برنامه‌های خود آگاه کنید تا اوضاع را به حالت عادی برگردانید.
آبان
امروز بهتر است با افرادی که عقاید ذهنی شبیه به شما دارند ارتباط برقرار کنید. شاید دیگران از بودن در کنار شما لذت نبرند، چراکه شما برای اثبات خود بیش از حد اصرار می‌کنید. شاید اهداف مشترکی داشته باشید، اما این واضح است که شما می‌خواهید در یک عرصه رقابتی همیشه اول باشید! این مسئله همیشه خوب نیست. اگر فکر می‌کنید رفتار بقیه شما را آزرده خاطر می‌کند، ابتدا بهتر است خود را عوض کنید. رفتاری که از طرف بقیه به سمت شما می‌آید، عکس العملی به رفتار نامناسب خود شماست.
آذر
از نظر دیگران شما توانایی بالایی برای مدیریت و رهبری دارید، چراکه در موقعیت‌های سخت و گمراه کننده این تنها شما هستید که بهترین تصمیم‌‌های ممکن را می‌گیرید. شما سایرین را نیز از اشتباه کردن نجات می‌دهید. از آنجایی که انسان مسئولیت پذیر و متعهدی نسبت به دیگران هسیتد، حتی در مسائلی که شما نقشی ندارید و پای سود بقیه در میان است، احساس فداکاری بیشتری دارید. بنابراین توانایی‌های خود را به دیگران نشان دهید، خجالت نکشید و ایمان دیگران نسبت به خود را زیاد کنید. مراقب باشید که مغرور نشوید!
دی
امروز اگر در برابر هر کسی قرار بگیرید با استفاده از تصمیمات درست و حساب شده خود می‌توانید او را شکست دهید. حس ششم شما به راحتی می‌تواند بهترین راه ها را پیش روی شما بگذارد. مواظب باشید که دچار خودبینی نشوید، چراکه غرور اولین دام شکست است. برای موفقیت اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و تواضع داشته باشید. با استفاده از این دو به راحتی می‌توانید به دوستان و نزدیکان خود کمک کنید.
بهمن
اگر امروز با مشکلی مواجه شدید و ناگهان تجربه‌های ناموفق گذشته در ذهن شما پدیدار شد، این امکان دارد که اعتماد به نفس شما تا حد زیادی کم شود. اما نگاه به گذشته پلی برای پیشرفت است. شما دو راه بیشتر ندارید: اول اینکه در خاطرات رنج‌آور گذشته خود را آزار دهید و دوم اینکه چشم به آینده داشته باشید و از هیجان لذت ببرید. در این راه به افرادی که می‌خواهند انگیزه شما را کم کنند گوش ندهید.
اسفند
شما انسانی هستید که کار کردن در یک محیط آرام را ترجیح می‌دهید، چراکه دوست ندارید در مرکز توجهات قرار بگیرید. برای همین است که میان یک جمعیت قابل شناسایی نیستید و تمام تلاش خود را می‌کنید تا توجه کسی به سمت شما جلب نشود. اما امروز وقت آن رسیده تا دیده شوید و هیچ چیز دیگری به غیر از دیده شدن شما را خوشحال و شاداب نخواهد کرد. برای این کار راه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در این مسیر بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. اما بهتر است با کارهای منفی به چشم نیایید!
حمید قارایی

http://www.banounews.ir/fa/News/100726/فال-روزانه-جمعه-18-آبان-1397
بستن   چاپ