آریا بانو
کاراته قهرمانی جهان؛
کومیته تیمی زنان ایران به دیدار رده بندی رسید
جمعه 18 آبان 1397 - 22:51:46
آریا بانو - تهران - کومیته تیمی زنان ایران به دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا رسید تا برای کسب مدال برنز به مصاف میزبان برود.

به گزارش ایرنا؛ بیست و چهارمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از سه شنبه به میزبانی اسپانیا و در شهر مادرید آغاز شد و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
در این پیکارها، هزار و 117 کاراته کا از 140 کشور حضور دارند. این مسابقات دارای بالاترین امتیاز رنکینگ جهانی کاراته برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
تیم ایران در 2 بخش کاتا و کومیته مردان و زنان در رقابت های فوق حضور یافته است.
در رقابت های امروز، تیم کومیته تیمی زنان ایران با ترکیب «حمیده عباسعلی»، «پگاه زنگنه»، «فاطمه چالاکی» و «رزیتا علیپور» که روز گذشته از سد سنگال گذشته بود، با حساب 2 بر صفر هلند را مغلوب کرد.
تیم ایران در ادامه مغلوب ژاپن شد و با توجه به صعود این حریف به فینال، به جدول شانس مجدد رفت.
شاگردان «ستاره موسوی» در جدول شانس مجدد ابتدا از سد ترکیه عبور کردند و سپس مقابل کوزوو را 2 بر صفر شکست دادند تا به دیدار رده بندی صعود کنند.
تیم ایران روز یکشنبه برای کسب مقام سومی و مدال برنز با تیم قدرتمند اسپانیا مصاف می دهد.
پیش از تیم، کومیته مردان ایران با اقتدار از سد تمامی حریفان خود گذشت و برای سومین دوره متوالی فینالیست شد.
تیم تحت هدایت «شهرام هروی» در 2 دوره گذشته مسابقات که در آلمان و اتریش برگزار شد با غلبه بر حریفان خود به عنوان قهرمانی جهان رسیده بود.
این تیم روز یکشنبه برای کسب عنوان قهرمانی جهان به مصاف ترکیه می رود.
رقابت های رده بندی و فینال بخش های مختلف کاتا و تمامی اوزان کومیته، فردا (شنبه) و رقابت های رده بندی و فینال کومیته تیمی مردان و زنان روز یکشنبه برگزار می شود. کاتای تیمی مردان ایران هم روز یکشنبه برای رسیدن به مدال برنز برابر تیم قدرتمند ترکیه به اجرای کاتا می پردازد.
در بخش انفرادی، «سجاد گنج زاده» و «بهمن عسکری» در فینال برای کسب مدال طلا و «هامون درفشی پور»، «ذبیح الله پورشیب» و «سارا بهمنیار» در رقابت رده بندی برای رسیدن به مدال برنز تلاش می کنند.
ورزشی**3783**2024

http://www.banounews.ir/fa/News/100774/کومیته-تیمی-زنان-ایران-به-دیدار-رده-بندی-رسید
بستن   چاپ