آریا بانو
معاون رئیس جمهوری در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایرنا:
دانشگاهیان به حل چالش های محیط زیست اعتقاد دارند
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 15:51:34
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران - معاون رئیس جمهوری می گوید: برطرف ساختن چالش های محیط زیست بیشتر از دانش و علم نیازمند انگیزه و اعتقاد است که برخی استادان و دانشجویان این ویژگی را دارند.

معصومه ابتکار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا با تاکید بر نقش دانشجویان در رفع مشکلات زیست محیطی کشور، اظهار کرد: مسائل و چالش های زیادی باقی مانده که تاکنون نتوانسته ایم از توانمندی های علمی و پژوهش کشور بهره ببریم.
رئیس سابق سازمان محیط زیست با بیان اینکه محیط زیست بیشتر از علم و دانش به انگیزه و اعتقاد نیاز دارد، تاکید کرد: به طور قطع در تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی، انگیزه و اعتقاد به محیط زیست دیده می شود.
معاون رئیس جمهوری گفت: در برطرف ساختن چالش های محیط زیست نیازمند علم و آگاهی هستیم که به برطرف ساختن این چالش ها منجر شود.
وی محیط زیست را حوزه ای بسیار سیال و دینامیک دانست و افزود: این حوزه دائم در حال تحول و پیشرفت است. دانشگاه های صنعتی ما در این زمینه فعالیت های زیادی دارند اما مهم، به کار بستن این تحقیقات و پژوهش ها است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: دانشجویان هنوز در این زمینه راه زیادی در پیش دارند و در کاربست دستاوردهای پژوهشی و در کاربردی کردن پژوهش تلاش زیادی شده اما مسیر طولانی است.
**9492** 1200

http://www.banounews.ir/fa/News/101444/دانشگاهیان-به-حل-چالش-های-محیط-زیست-اعتقاد-دارند
بستن   چاپ