آریا بانو
علیرضا خسرونیا با ملودی‌های تورج شعبانخانی به صحنه می‌رود
شنبه 26 آبان 1397 - 11:21:00
آریا بانو - در این کنسرت از ملودی‌های تورج شعبانخانی استفاده می‌‌شود.


سرویس موسیقی هنرآنلاین: علیرضا خسرونیا خواننده با اشاره به فعالیت‌های جدید خود به هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است به زودی در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه بپردازیم.
این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت از ملودی‌های شیرین و پرقدرت استاد تورج شعبانخانی استفاده شده است. من به تورج شعبانخانی ارادت خاصی دارم چرا که همان‌طور که همه می‌دانند، ایشان بارها و بارها گفته‌اند برای خوانندگانی آهنگ می‌سازند که حداقل از صدای خوبی برخوردار باشند و من نیز به همین دلیل به خودم می‌بالم.
علیرضا خسرونیا درباره اعضا و نوازندگان این گروه تأکید کرد: در این کنسرت میثم مروستی (ویولن)، علی جعفری پویان (ویولن) و فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند. 10 قطعه برای مخاطبان اجرا می‌شود و نام بعضی از قطعات "رنگ شب"، "گیتارهای سوخته"، "مادر"، "رؤیای غریب"، "دوست دارم" و... است.
خسرونیا افزود: در این کنسرت علاوه بر ملودی‌های خوبی که از استاد تورج شعبانخانی اجرا می‌شود، نیکان، امین قباد، پوریا حیدری، میلاد اکبری، امیرعباس حسن‌زاده، امید حسینی و حامد حنیفی آهنگسازی و تنظیم قطعات را بر عهده داشته‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/101669/علیرضا-خسرونیا-با-ملودی‌های-تورج-شعبانخانی-به-صحنه-می‌رود
بستن   چاپ