آریا بانو
مسابقه‌ای برای فوتبال‌دوستان کودک و نوجوان
دوشنبه 5 آذر 1397 - 11:43:25
آریا بانو - این مسابقه در دو سطح فردی و گروهی برگزار می‌شود.


به گزارش هنرآنلاین ، شبکه دو سیما اولین برنامه استعدادیابی فوتبال برای کودکان و نوجوانانِ 8 تا 18 ساله را تحت عنوان مسابقه‌ای به نام "فوتبالی‌ها" برگزار می‌کند.
کودکان و نوجوانان فوتبال دوست سراسر کشور که در رده سنی 8 تا 18 سال قرار دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 30000202 می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
این مسابقه در دو سطح فردی و گروهی برگزار می‌شود. در رده فردی استعدادهای شرکت کنندگان در بخش‌هایی نظیر توانایی روپایی زدن، سرعت حرکت با توپ، نقطه زنی در دروازه، پرتاب اوت، دروازه بانی و ... مورد سنجش قرار می‌گیرد. همچنین در سطح گروهی نیز تیم‌هایی 6-5 نفره در مسابقاتی شرکت می‌کنند که توانایی کار با توپ فوتبال و فعالیت گروهی شان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
فصل اول "فوتبالی‌ها" که قرار است در ایام دهه فجر روانه آنتن شود به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانانی اختصاص دارد که در مرحله اول از میان علاقمندان حضور در این مسابقه انتخاب شده‌اند.
"فوتبالی‌ها" کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به تهیه کنندگی حمید اسکویی که تیزر فراخوان این مسابقه از امروز (دوشنبه 5 آذرماه) روزانه در ساعات مختلفی از شبکه دو سیما قابل مشاهده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/103728/مسابقه‌ای-برای-فوتبال‌دوستان-کودک-و-نوجوان
بستن   چاپ