آریا بانو
مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت جوانان:
شورای عالی جوانان 10 آذر برگزار می شود
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 14:12:53
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: شورای عالی جوانان پس از چهار سال در روز دهم آذر ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار می شود.

امید محدث روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اعلام این خبر گفت: دستور جلسات شورای عالی جوانان، مصوبات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان است که با حضور اعضا به تصویب رسیده است و برای قانونی شدن نیاز به تایید در شورای عالی جوانان دارد.
محدث یکی از مهمترین دستور جلسات شورای عالی جوانان در تاریخ دهم آذر را بازنگری در سن جوانی اعلام کرد و گفت: درحال حاضر سن جوانی از 15 تا 29 سالگی تعیین شده است و در نظر داریم این دوره به 18 تا 35 سالگی تغییر کند.
وی اضافه کرد: آغاز سن جوانی از 15 سال دارای ایرادات زیادی است زیرا در آن مقطع افراد هنوز دانش آموز محسوب می شوند و هنوز حداقل اختیارات همچون باز کردن حساب را ندارند. همچنین با توجه به مشکلات اشتغال، پایان یافتن جوانی در سن 29 سالگی مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
محدث یکی دیگر از دستورات جلسه را تغییر آئین نامه برای حضور اعضای جدید در ستاد ملی جوانان اعلام کرد و گفت: با توجه به تغییرات و نیازهای جدید جوانان نیاز است به عنوان مثال نماینده از وزارت ارتباطات در جلسات حضور داشته باشد تا در موضوعاتی مانند استارتاپ ها ورود پیدا کند.
وی اضافه کرد: ارزیابی فعالیت استانداران در حوزه جوانان نیز باید به عنوان یکی از شاخص های عملکرد آنان قرار بگیرد از این رو، این موضوع یکی دیگر از موضوعات قابل طرح در جلسه شورای عالی جوانان خواهد بود.
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، گفت: جلسه شورای عالی جوانان با حضور وزرا و دستگاه های مربوط به حوزه جوانان برگزار می شود.
*3377*1834

http://www.banounews.ir/fa/News/105036/شورای-عالی-جوانان-10-آذر-برگزار-می-شود
بستن   چاپ