آریا بانو
رئیس کمیته امداد امام در گفت و گو با ایرنا:
دولت محدودیتی برای پرداخت بسته حمایتی به کمیته امداد ندارد
چهارشنبه 7 آذر 1397 - 18:26:30
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: دولت هیچ محدودیتی برای پرداخت بسته حمایتی به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد ندارد.

پرویز فتاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد تا پایان شهریور امسال یک میلیون و 450 هزار خانوار بود ولی با امکانی که دولت در اختیار ما قرار داده، تعداد خانوارهای تحت پوشش برای پرداخت بسته حمایتی را حدود دو میلیون 70 هزار نفر اعلام کردیم.
وی افزود: دولت به دلیل مشکلات اقتصادی دست ما را برای افزودن افراد تحت پوشش کمیته امداد باز گذاشته است و محدودیتی در این حوزه نداریم و هم اکنون هیچ پشت نوبتی برای ورود به کمیته امداد وجود ندارد.
فتاح اضافه کرد: با افزوده شدن منبع جدیدی از صندوق ذخیره ارزی، امکان پرداخت 100 هزار فقره وام را به افراد تحت پوشش روستایی پیدا کردیم و چون منبع پرداخت صندوق ذخیره است با مشکلات اقتصادی روز دچار مشکل نمی شود.
وی همچنین درخواست کمیته امداد از دولت برای افزایش میزان وام های این نهاد از بانک ها خبر داد و افزود: هم اکنون سقف این وام ها 20 میلیون تومان است که درخواست 50 میلیون کرده ایم.
* 3377 * 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/105088/دولت-محدودیتی-برای-پرداخت-بسته-حمایتی-به-کمیته-امداد-ندارد
بستن   چاپ