آریا بانو
سردار نقدی: در زمان شاه هیچکس حق انتقاد کردن نداشت
پنجشنبه 8 آذر 1397 - 22:38:23
آریا بانو - معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: هیچ کدام از انقلاب ها نتوانستند به 40 سالگی برسند.

سرویس اخبار - سردار محمد رضا نقدی در اجتماع بسیجیان خراسان شمالی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب را با افتخار جشن می گیریم، اظهار کرد: در حالی به 40 سالگی انقلاب رسیده ایم که مقابل تمام دشمنان ایستادیم و با همان مواضع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) به راه خودمان ادامه دادیم.
وی افزود: انقلاب های زیادی در دنیا انجام شده است، اما برخی از آنها در ابتدا سرکوب شدند(انقلاب مصر وتونس و..) و برخی از انقلاب ها به انحراف کشیده شدند( انقلاب روسیه و فرانسه و...) اما با تمام دشمنی هایی که علیه انقلاب اسلامی بود بدون سرسوزن عقب نشینی به دنبال اهداف انقلاب حرکت کردیم.
نقدی عنوان کرد: 40 سال علیه ما دشمنی و توطئه کردند و با تمام این دشمنی ها مردم ایستادند و ارزش های انقلاب را ارج نهادند. دشمن به دنبال تصویر سازی دروغین است تا انقلاب را ناموفق و ناکار آمد نشان دهد اما مسائل واقعی با مسائلی که آنان در فضای مجازی به مردم نشان می دهند کاملا متفاوت است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: نمره انقلاب 100 است و کارش را تا به امروز درست انجام داده است، از ابتدا به دنبال شعار"استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بوده ایم و تا به امروز در همین راه حرکت کرده ایم.
به گفته وی کشور ما قبل از انقلاب کشوری بود که شاه مملکت حق رای نداشت و نمی توانست نخست وزیر های خود را انتخاب کند اما بعد از انقلاب اسلامی تبدیل به مستقل ترین کشور در دنیا شدیم.
نقدی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای وزارت امور خارجه ایران در دنیا سه هزار و 500 کارمند دارد، اما قبل از انقلاب اسلامی بیش از چهار هزار کارمند از وزارت خارجه کشور ما را در اختیار داشتند.
وی خاطرنشان کرد: 90 درصد پول های ایران را از کشور خارج می کردند و همان مقدار باقی مانده پول نیز به دست مردم نمی رسید، درصورتی که در آن زمان بزرگترین صادر کننده نفت در دنیا بودیم و روزانه شش میلیون بشکه نفت صادر می کردیم. با وجود بیشترین در آمد 90 درصد خانم ها سواد خواندن و نوشتن را نداشتند و در شان بانوان ایرانی نبود.
به گفته وی در آن زمان شاه اعلام کرد که به هرساز آمریکایی و انگلیسی ها رقصیدم، اما آن ها اجازه ورود به خاکشان را به من ندادند.
نقدی عنوان کرد: پیشرفت چشمگیری در تمام عرصه ها داشتیم ما کشوری بودیم که توان تولید شلنگ و ظروف پلاستیکی را نداشتیم اما امروز به حدی از توانایی رسیدیم که هیچ کشوری جرات شروع جنگ با ما را ندارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: در آن زمان هیچ کس حق انتقاد کردن نداشت و برای کوچکترین انتقادی از حکومت، کشته می شدند و فقط یک حزب در کشور وجود داشت اما امروز مردم ما آزادی دارند و می توانند در مورد حکومت و کشور انتقاد کنند.
به گفته وی انقلاب مردم سالاری را با خود به همراه آورده و همین امر سبب شد رتبه 18 اقتصاد در دنیا را داشته باشیم.
وی در پایان اظهار کرد: باید جوانان بدانند که دستاورد های انقلاب چه بوده و داشتن امنیت بزرگترین نعمت است و اینکه دروغ های دشمنان را باور نکنند، آنان هیچ زمانی دوست ما نبودند که الان برای ما دل بسوزانند.
منبع: ایسنا
میلاد براهیمی

http://www.banounews.ir/fa/News/105239/سردار-نقدی--در-زمان-شاه-هیچکس-حق-انتقاد-کردن-نداشت
بستن   چاپ