آریا بانو
سرمربی تیم ملی ریکرو:
تمرینات با ترکیبی از کمانداران جوان و قدیمی پیگیری می شود
يکشنبه 11 آذر 1397 - 04:19:20
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی رشته ریکرو تیراندازی با کمان می گوید: تمرینات تیم های ملی از 17 آذر ماه تقریبا با همان ترکیب قدیمی برگزار می شود و جز روزهای کوتاه استراحت، تا خرداد ماه و اعزام تیم به قهرمانی جهان هلند به طور پیوسته ادامه یابد.

مجید میر رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: با اضافه کردن چند کماندار کم تجربه از رده سنی نوجوانان و جوانان در کنار ترکیب قدیمی بدنبال افزایش انگیزه کمانداران هستیم و از پتانسیل موجود برای ایجاد یک تیم منسجم و یکدست نهایت استفاده را خواهیم کرد.
وی با اشاره به آغاز دومین دوره اردوهای آماده سازی تیم های ملی تیراندازی با کمان در 2 رشته ریکرو و کامپوند ادامه داد: هنوز برای تعیین سطح فنی کمانداران خیلی زود است برنامه بدنسازی، آمادگی فنی و روانشناسی از جمله آمادگی روانی و آزمایش کامل پزشکی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.
این مربی جوان اضافه کرد: با اینکه زمان کمی تا قهرمانی جهان در هلند مانده امیدوارم با امکان برگزاری اردوهای برون مرزی و تامین امکانات و تجهیزات لازم بتوانیم به سطح قابل قبولی از آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در هلند دست یابیم.
میررحیمی در خصوص شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی جهان هلند گفت: از حالا پیش بینی در این خصوص سخت است اما پس از نخستین مسابقات تدارکاتی که رقابت های سولیدارتی (همبستگی المپیک) به میزبانی بنگلادش که اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، امکان پیش بینی تا حد زیادی فراهم می شود.
سرمربی تیم کمانداران رشته ریکرو افزود: فدراسیون تلاش کرده درصد بالایی از درخواست های مربیان تیم های ملی را در جهت آماده سازی کمانداران فراهم کند و ما امیدواریم که براساس قول های داده شده، تیم تا پیش از اعزام به رقابت های جهانی در هلند به 2 اردوی برون مرزی اعزام شود.
وی با بیان اینکه البته اجرای درصد بیشتری از خواست کادر فنی برای آماده سازی ملی پوشان، بستگی به میزان اعتبار فدراسیون دارد، گفت: فدراسیون قول داده با توجه به تولید نشدن تجهیزات این رشته در داخل کشور، بخشی از نیازهای تیم ملی را از خارج کشور تامین کند و ما امیدواریم تا اعزام کمانداران به هلند تهیه شوند.
کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با کمان امروز (شنبه) اسامی 26 کماندار را برای آغاز دومین دوره اردوی آماده سازی تیم های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان را اعلام کرد:
براین اساس اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:
ریکرو زنان: زهرا دهقان، شیوا شجاع مهر، ملیکا عبدالکریمی، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور، نگار رجبی، مریم نادعلی و آیتک جلوسیان.
ریکرو مردان: صادق اشرفی، عرفان ارژنگی پور، حامد فوری، کیوان ریاضی مهر، امین پیرعلی، محمد صادق کبودانی، پوریا حاجی بیگلو و رضا شبانی.
کامپوند زنان: گیسا بایبوردی، سحر قادری، راحله فارسی، سیده ویدا حلیمیان و هاله ایزدخواه.
کامپوند: اسماعیل عبادی، محمد صالح پالیزبان، نیما محبوبی، میلاد بسطامی و احمد اکبری
دومین دوره اردروی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان از 16 آذر تا 10 آذر ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ورزشی **1828**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/105505/تمرینات-با-ترکیبی-از-کمانداران-جوان-و-قدیمی-پیگیری-می-شود
بستن   چاپ