آریا بانو
ترس بزرگ هواداران پرسپولیس از طلسم عجیب بیرانوند مقابل منصوریان
سه شنبه 13 آذر 1397 - 02:49:38
آریا بانو - علیرضا بیرانوند و علیرضا منصوریان پس از ترک نفت تهران، دو بار برابر هم صف آرایی کردند که در هیچ کدام تیم بیرانوند موفق به کسب سه امتیاز نشد.

سرویس اخبار - یکی از دوئل های جذاب در دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن تقابل بین دروازه بان پرسپولیس و سرمربی ذوب آهن است.
بیرانوند و منصوریان پیش تر سابقه 2 سال همکاری در نفت تهران را داشتند اما در نهایت باتوجه به داستان جدایی نافرجام بیرانوند از نفت در زمستان و تاکید علی منصور به حضور او در تیم زردپوش تهرانی، رابطه این دو تا حد زیادی مکدر شد. حتی در طول فصل منصوریان بارها بیرانوند را نیمکت نشین کرد و در دیدارهای حساس مقابل استقلال وحید شیخ ویسی را به زمین فرستاد.
در پایان لیگ پانزدهم منصوریان و بیرانوند هر دو از نفت جدا شدند اما مقصدشان تفاوت زیادی با هم داشت؛ یکی سرمربی تیم آبی پوش پایتخت شد و دیگری وظیفه سنگربانی سرخپوشان پایتخت را پذیرفت. در دربی رفت لیگ شانزدهم دیدار استقلال و پرسپولیس با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بیرانوند توانست با نمایشی خوب، یک کلین شیت را رقم بزند.
ولی در بازی برگشت، اوضاع متفاوت پیش رفت. پرسپولیسی ها ابتدا یک گل زدند اما در ادامه شوت استثنایی فرشید اسماعیلی، ضربه سر علی قربانی و شوت کاوه رضایی از علیرضا بیرانوند عبور کردند و به تور دروازه پرسپولیس رسیدند تا بیرانوند با دریافت 3 گل، از شاگردان مربی سابقش شکست بخورد.
حالا پس از گذشت نزدیک به 2 سال از آخرین تقابل بیرانوند و منصوریان این دو بار دیگر در مقابل هم قرار خواهند گرفت. با این تفاوت که منصوریان راهی ذوب آهن شده و بیرانوند همچنان در پرسپولیس حضور دارد.
منبع: پارس فوتبال
میلاد براهیمی

http://www.banounews.ir/fa/News/105812/ترس-بزرگ-هواداران-پرسپولیس-از-طلسم-عجیب-بیرانوند-مقابل-منصوریان
بستن   چاپ