آریا بانو
برترین عکس های خبری سال 2018
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 14:01:43
آریا بانو - یک سال پر حادثه و پر خبر دیگر رو به اتمام است و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در سرتاسر دنیا رخ داده است. اتفاقاتی چون آتش سوزی جنگلی در کالیفرنیا، سیاست های ترامپ در خصوص مهاجران که باعث جدایی خانواده ها شد، ارتباط بین کره شمالی و کره جنوبی، تیراندازی در مدرسه ای در فلوریدا، برنده شدن فرانسه در جام جهانی، ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل و بسیاری اتفاقات دیگر. در ادامه این مطلب برترین عکس های خبری سال 2018 را با هم ببینیم.

دختربچه 2 ساله پناهجوی هندوراسی در حال گریه کردن در حالی که مادرش توسط پلیس مرزی در مرز مکزیک در حال تفتیش و بازداشت است.

کریستین بلازی فورد روانشناس و استاد آمار دانشگاه پالو آلتو در حال شهادت در کمیته قضایی مجلس سنا در 27 سپتامبر سال 2018٫ کریستین بلازی فورد در این جلسه برت کاوانا نامزد یکی از کرسی های دیوان عالی ایالت متحده آمریکا را به تعرض جنسی متهم کرده است.

مردم در حال بازی گلف در فاصله نه چندان دور از خاکسترهای برآمده از کوه آتشفشان Kilauea در هاوایی در تاریخ 15 می سال 2018٫ با فعال شدن این کوه آتشفشان خانه های زیادی تخلیه و ویران شده اند و مواد مذاب آن که به رودخانه راه یافته اند یک جزیره جدید 875 هکتاری بوجود آورده اند.

حرکت جمعی مهاجران آمریکای مرکزی به سوی ایالت متحده در جاده ای که شهرهای سیوداد هیدالگو و تاپاچولا را در مکزیک به هم متصل می کند.

هوپ هیکس مدیر ارتباطات کاخ سفید در حال ترک کاخ کنگره آمریکا در واشنگتن دی سی در تاریخ 27 فوریه سال 2018٫ روز بعد کاخ سفید اعلام کرد که هوپ هیکس از سمت خود استعفا داده است.

فلسطینی ها در حال سوزاندن لاستیک و پرتاب سنگ به سمت نیروهای اسرائیلی به قصد شکستن محاصره دریایی نوار غزه.

دیدار رئیس جمهور کره جنوبی و رهبر کره شمالی در مرز کره شمالی و جنوبی.

یک ماشین قدیمی در سیلی که بر اثر طوفان فلورنس در کارولینای جنوبی اتفاق افتاده است.

صف آرایی دانش آموزان مدرسه Stoneman Douglas در فلوریدا بعد از حادثه تیراندازی در مدرسه که منجر به کشته شدن 17 نفر دانش آموز و کارمندان مدرسه و از جمله زخمی شدن 17 نفر دیگر شده است.

تظاهرات دانش آموزان بعد از حادثه تیر اندازی در مقابل کاخ سفید.

سخنرانی تاثیرگذار اما گنزالز یکی از بازماندگان حادثه تیراندازی در مدرسه Stoneman Douglas .

جشن عروسی مگان مارکل و دوک ساسکس شاهزاده هری در کلیسای سنت جورج.

صف کودکان سرباز آزاد شده در جشن آزادی یامبیو در جنوب سودان. بیشتر از 300 کودک سرباز در جنوب سودان آزاد شده اند تا دوباره به جامعه بازگردانده شوند.

گفتگوی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی اجلاس سران جی 7 در کانادا.

انبوهی از دوچرخه های بی مصرف در چین به علت گسترش سیستم دوچرخه های اجاره ای برای کاهش آلودگی.

واکنش رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون به مسابقات فینال جام جهانی فرانسه و کرواسی در مسکو.

کودکان مهاجری که به علت سیاست جدید ترامپ از خانواده خود جدا شده و در چادرهایی که در مرز مکزیک در تگزاس بناشده اند نگهداری می شوند.

آتش سوزی کالیفرنیا.

http://www.banounews.ir/fa/News/106027/برترین-عکس-های-خبری-سال-2018
بستن   چاپ