آریا بانو
مسعود فراستی با برنامه «شب سینما» بر روی آنتن شبکه چهار
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 21:41:21
آریا بانو -
مسعود فراستی، بعد از حواشی حضورش در برنامه «من و شما» امشب (14 آذر ماه) در برنامه «شب سینما» روی آنتن شبکه چهار می‌رود.
به گزارش ایسنا، مسعود فراستی عصر روز جمعه (9 آذر ماه) مهمان برنامه «من و شما» بود که پس از جدالی لفظی با آرش ظلی‌پور، این برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد. این جریان حواشی و واکنش‌های زیادی را در این مدت از اظهارنظرها گرفته تا حمایت‌ها و تخریب‌ها به دنبال داشت.
در نهایت این رویداد ناگهانی روی آنتن زنده‌ تلوزیون تا آنجا پیش رفت که توبیخ عوامل برنامه «من و شما» و حذف موقت آرش ظلی‌پور از اجرای این برنامه تلویزیونی را نیز در پی داشت.
در این میان، پس از گذشت حدود یک هفته از برنامه پرحاشیه «من و شما» در روز جمعه، روابط عمومی شبکه چهار سیما اعلام کرده است که در نهمین شب سینمایی برنامه «شب‌های هنر» که مسعود فراستی اجرای آن را بر عهده دارد، قرار است امشب (14 آذر ماه) با حضور دکتر ابراهیم فیاض به موضوع «جامعه شناسی در سینما» پرداخته شود.
این برنامه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود، اولین اجرای زنده مسعود فراستی پس از حواشی برنامه «من و شما» روی آنتن تلویزیون محسوب می‌شود.
برنامه «شب سینما» به تهیه کنندگی سلمان وکیلی، یکی از برنامه های «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و چهارشنبه‌ها ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/106106/مسعود-فراستی-با-برنامه-«شب-سینما»-بر-روی-آنتن-شبکه-چهار
بستن   چاپ