آریا بانو
زورآزمایی تام کروز در باغ کتاب با رقبای ایرانی!
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 13:45:47
آریا بانو -
به گزارش بانی فیلم، پرونده اکران محدود فیلمهای خارجی در سینمای ایران که از اوایل تابستان امسال اجرایی شده از امروز فیلم دیگری را به اوراق خود اضافه می کند. فیلمی که امید می رود با توجه به ستاره محبوبش تام کروز و عقبه خوب اثر در گیشه جهانی، شاید بتواند رمقی به اکران فیلمهای خارجی در کشور بدهد.
پیش از این به دلیل انتخاب نامناسب فیلمهای این طرح از جمله «22مایل» به کارگردانی پیتر برگ، «شاه دزدان» به کارگردانی کریستین گودگاست، «تمام پولهای دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات و «وینچستر» به کاگردانی برادران اسپیریگ هیچیک نتوانستند با استقبال سینماروهای وطنی مواجه شوند. جالب آنکه شب گذشته سایت سینما تیکت بخش پلان سینما را برای انتخاب صندلی هنگام خرید بلیت فیلم «22مایل» هم حذف کرد تا شاید امکان اطلاع از میزان استقبال پایین از فیلمهای این طرح را از دسترس خارج کند!
فیلمی که نتوانست تماشاگران زیادی را به خود جلب کند و از امروز جای خود را در تهران و شهرستانها به «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» ساخته کریستوفر مک کواری خواهد داد. فیلمی که نیمه تابستان امسال در عرصه جهانی به مجموع فروش 791 میلیون دلار دست یافت.رقمی که با توجه به بودجه178 میلیون دلاری فیلم یک موفقیت ویژه بود.
البته باید گفت این فیلم تام کروز از دو ماه پیش در فضای وب با دوبله فارسی قابل قبولی در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد و باید دید این مسئله چقدر در اکران به ضرر آن تمام خواهدشد. ضمنا بهای بلیت این فیلم در پردیس باغ کتاب 15هزارتومان تعیین شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/106170/زورآزمایی-تام-کروز-در-باغ-کتاب-با-رقبای-ایرانی!
بستن   چاپ