آریا بانو
معرفی اعضای هیئت داوران جشنواره قصه‌گویی
شنبه 17 آذر 1397 - 14:00:18
آریا بانو - مهتاب کرامتی، رسول صدرعاملی، احترام برومند، لیلی رشیدی، منصور ظابطیان، علی خانجانی، بهرام شاه محمدلو، منوچهر شاهسواری، شرمین نادری و هوشنگ مرادی کرمانی داوران بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی شدند.


به گزارش هنرآنلاین ، طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس جشنواره بیست و یکم، داوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی معرفی شدند.
این جشنواره در بخش مسابقه ملى شاملمادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، زنان و مردان و دختران و پسران، بخش بین الملل متشکل از قصه گویان داخلی و خارجى، قصه ٩٠ ثانیه با موضوع "قصه زندگى من" به صورت آزاد و در نهایت بخش علمی برگزار می‌شود که به ترتیب داوران هر بخش عبارتند از :
هیئت داوران بخش ملى: هوشنگ مرادی کرمانی، احترام برومند، منصور ضابطیان، علی خانجانی و لیلی رشیدی
بخش بین الملل: مهتاب کرامتی، منصور ضابطیان و کاسبر سورنسن از دانمارک
بخش ٩٠ ثانیه: رسول صدرعاملی، مهتاب کرامتی، بهرام شاه‌محمدلو، منوچهر شاهسواری و شرمین نادری
در این دوره از جشنواره، بیش از 10 هزار و 470 اثر داخلی و 180 اثر خارجی به بخش بین الملل و ملی ارسال شد. فرایند جشنواره قصه‌گویى با برگزارى جشن‌هاى قصه‌گویى در مراکز مختلف کانون پرورش فکرى در سراسر کشور آغاز شد و نهایتا نفرات برتر پس از شرکت در جشنواره‌هاى استانى (٣١جشنواره) و سپس جشنواره‌هاى منطقه اى(٥ منطقه کشور) شناخته شدند.
مرحله پایانى جشنواره امسال با حضور قصه‌گویان ایرانى و خارجى ٢٦ تا ٢٩ آذرماه در تهران خیابان حجاب مرکز آفرینش‌هاى کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان برگزار مى‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/106344/معرفی-اعضای-هیئت-داوران--جشنواره-قصه‌گویی
بستن   چاپ