آریا بانو
لژیونر والیبال زنان ایران:
در 90 درصد مسابقات امتیازآورترین بازیکن تیم شدم
يکشنبه 18 آذر 1397 - 11:44:18
آریا بانو - تهران - مائده برهانی لژیونر تیم ملی والیبال ایران گفت: در 9 بازی از 10 مسابقه لیگ امتیازآورترین بازیکن تیممان بودم و همه چیز برایم عالی پیش می رود.

به گزارش ایرنا، برهانی ملی پوش والیبال زنان ایران که برای فصل جدید به تیم «کچورن اسپور» ترکیه پیوست عملکرد بی نظیری تا به اینجا کار داشته است.
او در 9 بازی از 10 بازی لیگ امتیازآورترین بازیکن تیم شده و در پنج بازی هم توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کند.
او روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، از استاندارد بالای باشگاه داری در لیگ والیبال ترکیه و همچنین شرایط تیمش گفت.
**ایرنا: شرایط تیم تا اینجا فصل چطور است؟
برهانی: در 10 بازی اخیر، در هفت مصاف پیروز بودیم و در رتبه پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار داریم.
**ایرنا: مدیران باشگاه از این نتیجه راضی هستند؟
برهانی: بله راضی هستند چون در مسابقاتی که برایمان اهمیت داشت به پیروزی رسیدیم. مثلا هفته آینده دیدار بسیار سختی با یکی از بهترین تیم ها یعنی تیم صدرنشین مسابقه داریم و احتمال اینکه نتوانیم پیروز میدان باشیم، وجود دارد اما با تمام توانمان در مسابقه حاضر می شویم. حریف، تیم بسیار قدرتمندی است و یکی از طرفین فینال بازی های پلی آف است و قطعا سهمیه لیگ برتر را هم می گیرد چون تیم بسیار یکدستی است و همچنین بازیکنان بسیار خوبی دارد. هم چند ملی پوش دارد و هم چند بازیکن از کوبا.
**ایرنا: در بازی هفته گذشته هم حسابی درخشیدی.
برهانی: هفته گذشته با «ایلبانک» مسابقه داشتیم و با نتیجه سه بر 2 به پیروزی رسیدیم. تیمی که سال گذشته در سوپر لیگ بود و بخش اعظم بازیکنانش از ملی پوشان تیم جوانان ترکیه هستند. با وجود سن کمشان که میانگین سنی بین 18 تا 20 سال داشتند اما علاوه بر تکنیک خوب، در زمین خیلی هم باتجربه بودند. باورتان نمی شد که این ها ملی پوشان تیم بزرگسال نیستند. البته علتش هم این است که این بازیکنان در تمام طول سال در حال مسابقه دادن هستند و طبیعی است که تجربه شان بالا برود. به ویژه اگر آن ها را با بازیکنان کشور خودمان مقایسه کنیم. خوشبختانه توانستم عملکرد خوبی داشته باشم به ویژه در ست پنجم که بازی را 15 بر 6 بردیم. چون در این ست من به تنهایی هفت امتیاز آوردم و به نوعی نتیجه بازی را رقم زدم. خودم هم خیلی راضی بودم.
**ایرنا: در سایر بازی ها هم از لحاظ کسب پوئن عملکرد بی نظیری داشتی.
برهانی: تا اینجا همه چیز خیلی عالی بود. در نیمی از بازی هایی که تا به اینجا داشتیم یعنی در پنج مسابقه توانستم امتیاز آورترین بازیکن میدان شوم و در 9 بازی از مجموع بازی ها یعنی 10 مسابقه امتیازآورترین بازیکن تیم خودمان بودم. همه چیز عالی پیش می رود.
**ایرنا: برنامه تیم تا نیم‌ فصل چه شرایطی دارد؟
برهانی: سه بازی دیگر که برگزار کنیم نیم فصل تمام می شود. این هفته بازی سختی داریم اما در 2 هفته بعدش باید حتما به پیروزی برسیم تا جایگاهمان در جدول حفظ شود. از آنجایی که 2 گروه در لیگ حضور دارند، از هر گروه چهار تیم به پلی آف می رسد و از بین هشت تیم 2 تیم فینال، راهی سوپر لیگ سال آینده می شوند.
**ایرنا: هدف نهایی تیم شما چیست؟
برهانی: ماندن در لیگ هدف اول و راه پیدا کردن در جمع هشت تیم هدف دوم ماست که کار بسیار سختی هم هست. البته اگر در نیم فصل بازیکن جدیدی بگیریم که بتواند بار تیم را بالا ببرد شاید بتوانیم به هدف دوم هم برسیم.
**ایرنا: با همه این اوصاف به نظر می رسد از اوضاعت راضی هستی؟
برهانی: خیلی زیاد. چون اینجا همه شرایط حرفه ای است. بازیکن فقط تمرین می کند و مسابقه می دهد و چون استانداردهای باشگاه داری رعایت می شود، نگرانی دیگری وجود ندارد. ذهنمان درگیر مشکلات باشگاه نیست و فقط می خواهیم بهتر خودمان را نشان دهیم. عملکردم هم آنقدر خوب بوده که باشگاه هم رضایت زیادی از من دارد. امیدوارم که در ادامه هم این روند وجود داشته باشد.
ورزشی**2024**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/106482/در-90-درصد-مسابقات-امتیازآورترین-بازیکن-تیم-شدم
بستن   چاپ