آریا بانو
مشکل بيکاري زنان بي‌سرپرست و بدسرپرست در تهران
چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 10:16:35 AM
مهر
fiogf49gjkf0d

زهرا ساعي افزود: با توجه به آنکه از مدت زمان حضورم در استانداري مدت زيادي نمي گذرد، بايد بگويم تاکنون بيکاري زنان بي‌سرپرست و بدسرپرست و اشتغال زنان از مهمترين مشکلات بانوان استان شناسايي شده که در حال بررسي اين موضوعات هستيم.

وي با اشاره به جلسه اش با کارشناسان اجتماعي و فرهنگي، گفت: همچنين کم کردن ساعت کاري و ايجاد مهدکودک در محل کار بانوان و حل مشکلات اداري از ديگر خواسته هاي زنان بوده است که تاکنون به ما مراجعه کرده اند.

مديرکل امور بانوان استانداري تهران درباره همکاري استان با معاونت رياست جمهوري در امور زنان توضيح داد: قرار است طي هفته هاي آينده با مشاور امور زنان وزارت کشور و معاون زنان رياست جمهوري خواهيم داشت تا هماهنگي هاي لازم براي اجراي طرحها و توسعه همکاريها انجام شود.

وي ادامه داد: ما آمادگي کامل براي همکاري با دفتر امور بانوان وزارت کشور و معاونت زنان رياست جمهوري داريم تا از موازي کاري و اجراي طرحهاي مشابه جلوگيري شود.
 
مدير کل امور بانوان استانداري تهران درباره تسهيلات ويژه براي بانوان شاغل استان گفت: در امور بانوان و خانواده به برنامه‌هايي چون احقاق حقوق قانوني کارکنان و بهره مندي از ساعات و امکانات ورزشي، تعديل ساعت کاري بانوان، برگزاري نشست هاي فصلي و بررسي مشکلات کارکنان زن، ارائه راهکارهاي مناسب جهت رفع و تعديل مشکلات از طريق تعامل و مشورت و همچنين طرح و پيگيري مشکلات مربوط به ارتقاء پستي و شغلي بانوان و ارتقاء کيفيت کاري در دستور کار است.

وي ادامه داد: همچنين ادامه برگزاري شوراي مشورتي و راهبردي بانوان استانداري از مهمترين برنامه‌هاي پيش روي اين دفتر است.


http://www.banounews.ir/fa/News/1065/مشکل-بيکاري-زنان-بي‌سرپرست-و-بدسرپرست-در-تهران
بستن   چاپ