آریا بانو
سرمربی تیم ملی بانوان:
اردوی تیم های پایه اسکواش با 6 بازیکن آغاز شد
دوشنبه 19 آذر 1397 - 18:34:19
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان اعلام کرد: اردوی تیم های پایه اسکواش دختران با حضور 6 بازیکن از امروز در تهران آغاز و تا 20 آذر ماه ادامه دارد.

«فاطمه سادات حیدری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردو برای بازیکنان رده سنی کمتر از 17 و 19 سال برگزار می شود که سه نفر برتر کشور در آن حضور دارند.
وی در ادامه اظهار داشت: در این اردو هلیا استیلی، نیکی شمیرانی، ترلان سعادت، فاطمه خبری، سارا احمدی و هستی چمنی حضور دارند البته حضور آنها در ترکیب تیم های پایه ایران قطعی نیست.
سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان با اشاره به اینکه در ورزش هر رده سنی حساسیت خاص خودش را دارد، خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که در کمتر از 19 سال حضور دارند باید به عنوان پشتوانه ای برای تیم بزرگسال ما آماده شوند. در سایر رده های سنی نیز باید تلاش کنیم تا مستعد ترین نفرات را پیدا و پرورش دهیم.
وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری 2 اردو برای کمتر از 17 و 19 سال برگزار خواهند کرد، افزود: هدف از برگزاری این اردوها در ماه آینده تعین نفرات برتر برای مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان است و آنهایی که انتخاب می شوند در اردوی تیم ملی بزرگسال حضور می یابند.
حیدری با بیان اینکه از آذر تا پایان اسفند 4 اردو برای کمتر از 13 و 15 سال برگزار می کنیم، عنوان کرد: هفته گذشته یک اردو برای این بازیکنان در ساری برگزار شد و به اعتقاد من باید هر ماه چنین اردو هایی را برگزار کنیم. امیدوارم هرچه نزدیک به مسابقات قهرمانی آسیا می شویم زمان این اردو ها افزایش پیدا کند.
ورزشی**9128**9118

http://www.banounews.ir/fa/News/106699/اردوی-تیم-های-پایه-اسکواش-با-6-بازیکن-آغاز-شد
بستن   چاپ