آریا بانو
نماينده مردم تهران در مجلس:
حساسيت جامعه نسبت به آزار کودکان بر روند کارمجلس تاثرگذار است
شنبه 21 مرداد 1396 - 6:24:10 PM
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حساسیت جامعه نسبت به کودک آزاری بر روند کار مجلس در حمایت از کودکان تاثیرگذار است.

«طیبه سیاووشی شاه عنایتی» روز سه شنبه در نشست بررسی کودک آزاری در محلات حاشیه و راهکارهای پیش رو که با عنوان «قربانیان خاموش» به همت جمعیت امام علی برگزار شد، درباره تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان درمجلس شورای اسلامی گفت: در بحث کودک آزاری کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی نیز می توان کمیسیون حقوقی که مسولیت اصلی بررسی این لایحه را همراهی کنند ولی با وجودی که روند بررسی لایحه از سال 90 آغاز شده همچنان کند است.
وی افزود: هم اکنون این لایحه در دستور کار کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضورکارشناسان انجام گرفته است و همچنین موضوعاتی مانند ولایت مطلق والدین، سن کودکان و غفلت والدین مطرح است.
سیاووشی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این لایحه مطرح است گزارش دهی از آزار کودکان است ولی هم اکنون حس همدردی با دیگران کاهش یافته است و شاهد هستیم حتی مرگ فردی در ملاعام ناراحتی برای افراد ایجاد نمی کند.
اجتمام*1724*3377
خبرنگار: سمانه زین العابدین * انتشار: حسین فتح الهی


http://www.banounews.ir/fa/News/10912/حساسيت-جامعه-نسبت-به-آزار-کودکان-بر-روند-کارمجلس-تاثرگذار-است
بستن   چاپ