آریا بانو
دیدار دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیر شبکه پویا
سه شنبه 27 آذر 1397 - 09:31:16
آریا بانو - دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دیدار با مدیر شبکه پویا در رسانه ملی، پرداختن به فرهنگ پوشش از دوران کودکی را از اولویت‌های این کارگروه دانست.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با محمد سرشار مدیر شبکه پویا در رسانه ملی دیدار کرد.
این دیدار با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شبکه پویا به منظور فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ پوشش در دوران کودکی از سوی کارگروه برنامه‌ریزی شد.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این دیدار، پرداختن به فرهنگ پوشش از دوران کودکی را از اولویت‌های این کارگروه دانست.
قبادی از حساسیت موضوع و دغدغه و اولویت کارگروه برای پرداختن و اطلاع‌رسانی فرهنگ صحیح پوشش از دوران کودکی سخن گفت و مشارکت جدی بنا برتکلیف قانونی سازمان صداوسیما برای اطلاع رسانی مناسب و هوشمند به خانواده ها برای بالابردن حساسیت پوشش از دوران کودکی را خواستار شد.
کارگروه ساماندهی مد و لباس با هدف ایجاد تعامل دوسویه و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در سازمان صدا و سیما سلسله نشست‌هایی را با مدیران شبکه های مختلف برگزار می‌کند.
طی یک ماه گذشته و در همین راستا، کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور با قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیران شبکه های دوسیما، چهار سیما و پنج سیما، شبکه نسیم، شبکه امید، شبکه قرآن و معارف سیما و اداره کل روابط عمومی صداوسیما جلساتی را برگزار کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/109451/دیدار-دبیر-کارگروه-ساماندهی-مد-و-لباس-کشور-با-مدیر-شبکه-پویا
بستن   چاپ