آریا بانو
ناصری: مساوی برابر ذوب‌آهن نتیجه بدی نبود
يکشنبه 19 آذر 1402 - 12:43:54
آریا بانو - تسنیم /دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که آنها باید در 3 بازی سرنوشت‌ساز آینده بیشترین امتیاز ممکن را بگیرند.
محمد ناصری درباره تساوی خانگی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: در این بازی توپ و میدان دست ما بود و نسبت به حریف موقعیت‌های جدی‌تری داشتیم. ذوب‌آهن تیم پرقدرتی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، ولی کادر فنی ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بود و می‌دانستیم که شگرد ذوبی‌ها استفاده از ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی است. ما به تیم حریف موقعیت آنچنانی ندادیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما مساوی هم نتیجه بدی نبود.
وی در مورد اینکه پیکان از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته و ممکن است با ادامه این روند در منطقه سقوط قرار بگیرد، تصریح کرد: بدون شک با تغییر کادر فنی ما هم تلاش می‌کنیم تا شرایط را بهتر کنیم. مهم این است که بازیکنان هرچه زودتر خودشان را با ایده‌ها و تفکرات رضا عنایتی هماهنگ کنند تا بتوانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم و چند رتبه در جدول بالا بیاییم.
دروازه‌بان پیکان راجع به سه بازی بعدی این تیم که مقابل تیم‌های تراکتور، فولاد و استقلال خواهد بود، یادآور شد: بدون شک این سه بازی برای ما سرنوشت‌ساز است، ولی همیشه پیکان مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی داشته است و ترسی از این تیم‌ها نداریم. ما حریف دست و پا بسته‌ای برای آنها نیستیم و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا در این سه بازی بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم تا در پایان نیم‌فصل جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. در نیم‌فصل دوم هم قطعاً باشگاه و کادر فنی درصدد تقویت تیم خواهند بود و امیدوارم پیکان روزهای خوبی را تجربه کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/1096360/ناصری--مساوی-برابر-ذوب‌آهن-نتیجه-بدی-نبود
بستن   چاپ