آریا بانو
گولسیانی: من کی گفتم که پرسپولیس را در زمستان ترک میکنم؟
جمعه 24 آذر 1402 - 02:26:51
آریا بانو - آخرین خبر /گئورگی گولسیانی در خصوص شهرآورد گفت: ما کل بازی را کنترل کردیم و نسبتا تیم بهتری بودیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما باید بیشتر کار کنیم که آنها تبدیل به گل شوند.
او درباره استفاده از تکنولوژی داوری گفت: خوشحالم که بالاخره وی ای ار آمد اما فکر کنم داور چندان روی آن مسلط نبود و خیلی تاخیر در این بازی به وجود آمد. ما برای مدت زیادی بلاتکلیف بودیم و این برای فوتبال خوب نیست.
وی افزود: در مورد خطای نعمتی هم من این صحنه را خیلی ندیدم و به نظرم باید به تصمیم داور احترام گذاشت.
گولسیانی در پایان اظهار داشت: یک جو باورنکردنی در استادیوم وجود داشت و باید از هوادارانشان بابت این فضا تشکر کنم.
مدافع سرخپوشان در مورد واکنش هواداران بعد از بازی ‌الدحیل عنوان کرد: همه هواداران فوتبال را خبلی خوب متوجه نمیشوند. همه فکر می‌کنند فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند اما در نهایت تعداد کمی هستند که اینطورند. در بازی الدحیل من عملکرد چندان خوبی نداشتم، من یک شانس واضح داشتم که پنالتی را تبدیل به گل منم اما ممکن است بازیکنان بزرگ هم پنالتی را از دست بدهند.
گولسیانی ادامه داد: برخی هواداران هم بطری پرتاب کردند و این موضوع اتفاق قابل قبولی نیست. این را باید متوجه شویم که ممکن است همه چیز در زمین آنطور که میخواهیم اتفاق نیفتد. ما به اعتقاد و دستورات سرمربی اعتماد کامل داریم ومثبت فکر می‌کنیم.
بازار
مدافع گرجستانی درباره ترک پرسپولیس در زمستان گفت: چطور می‌توانم در این مورد صحبت کنم وقتی قرارداد دارم. در پرداختی من تاخیر وجود داشت و من در پست اینستاگرامی هم این موضوع را کاملا توضیح دادم.
او در این باره ادامه داد: من کی گفتم که پرسپولیس را در زمستان ترک میکنم؟ در هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما من تمام توانم را برای پرسپولیس میگذارم و مسئولیت‌پذیری کاملی برای تیم دارم. من تمام جانم را برای تیم میگذارم اما در کنار تمام این موارد خانواده من به دستمزدم نیاز دارند. نمی‌شود که من مجانی کار کنم.
گئورگی در مورد شایعه انتقال به سپاهان توضیح داد: من الان فقط می‌توانم در مورد تیمم صحبت کنم. من عضوی از پرسپولیس هستم و پرسپولیس قلب من است. همه چیز ممکن است و حتی ممکن است من فردا فوتبال را کنار بگذارم. فوتبال ورزشی است که شما نمی‌دانید فردا چه اتفاقی ممکن است برایتان رخ دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/1099699/گولسیانی--من-کی-گفتم-که-پرسپولیس-را-در-زمستان-ترک-میکنم؟
بستن   چاپ