آریا بانو
سلحشوری: زنان در مقابل هم نباشند
دوشنبه 3 دي 1397 - 15:24:28
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشبرد برنامه های حوزه زنان و خانواده، زنان نباید در مقابل هم باشند بلکه باید با همدلی و همفکری برای پیشرفت بیشتر این حوزه تلاش های مضاعفی از سوی آنان انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، پروانه سلحشوری روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نشست تخصصی تشکل های اجتماعی و آیین پاسداشت خدمات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: تا پیش از این زنان در مقابل هم بودند و حتی همدیگر را حمایت نمی کردند، اما اکنون در مواردی عکس آن را مشاهده می کنیم که می توان با بهتر کردن شرایط، رضایتمندی بیشتری در این زمینه مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: امروز خوشحالیم که چگونه برخی زنان، دیگر زنان را حمایت می کنند، امروز به مردانی که زنان را ارج می نهند احترام می گذاریم و بسیار رضایتبخش است که همه زنان به هم کمک کنیم تا به جایگاه واقعی خودمان برسیم.
سلحشوری ادامه داد: اینکه تعداد تشکل های حوزه زنان نسبت به گذشته 9 برابر شده و اکنون بیش از 2 هزار و 600 تشکل و سازمان مردم نهاد در این زمینه فعالیت دارند، نشان می دهد که مشارکت زنان در بخش های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رو به افزایش است، پس حمایت می کنیم تا به نتیجه بهتری برسد.
این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مولاوردی ستاره ای بزرگ در فعالیت ها و حرکت های مثبت در حوزه زنان و خانواده بود که باید از تمام تلاش هایش تقدیر و تشکر کرد.
وی اضافه کرد: اگر چه ناجوانمردی و آزار در حوزه زنان و خانواده بسیار زیاد است، اما این چهره حضور خودش را در اجتماع زیاد کرد و چهره اش در تاریخ زنان ایران ماندگار است.
نشست تخصصی تشکل های اجتماعی از امروز دوشنبه با حضور جمعی از مشاوران امور زنان و خانواده وزرا و استانداری های سراسر کشور در محل استانداری تهران به مدت سه روز در حال برگزاری است.
* ٧٢6٨ * 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/110027/سلحشوری--زنان-در-مقابل-هم-نباشند
بستن   چاپ