آریا بانو
شهرام پوراسد: "ستایش 3" جذاب‌تر از دو فصل قبلی خواهد بود
چهارشنبه 5 دي 1397 - 09:33:57
آریا بانو - شهرام پوراسد پس از مدت‌ها دوری با فصل سوم سریال "ستایش" به تلویزیون بازمی‌گردد.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : شهرام پوراسد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که با فیلم سینمایی "آخرین شناسایی" وارد این عرصه شد، این روزها با نمایش "مردی به نام دایک" در صحنه تئاتر حضور دارد. او علاوه بر این پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون قرار است با حضور در فصل سوم سریال"ستایش" مهمان خانه‌ها شود.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت حضورش در این سریال بیان کرد: عمده کارم در این سریال تمام شده و تنها بخش‌های جزئی از بازی من در آن باقی مانده است که به‌زودی آن نیز به سرانجام خواهد رسید.
وی درباره نقش خود نیز گفت: در سریال "ستایش 3" چند کاراکتر به داستان اضافه شده که نقش من نیز یکی از آن‌هاست. این سوءتفاهم پیش آمده بود که شاید من به جای بازیگر دیگری قرار است در این سریال حضور داشته باشم ولی این‌طور نیست. در واقع خانواده‌ای به نام خانواده مظفری در این فصل دیده می‌شود که نقش مادر این خانواده را خانم مهتاج نجومی و نقش پسر خانواده را که مهدی مظفری است من بازی می‌کنم.
بازیگر سریال "حامی" در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه به موفقیت این سریال امیدوار است، اظهار کرد: وقتی با آقای مطلبی نویسنده کار صحبت کردم بیان کردند که قطعاً این فصل از دو فصل قبلی پرمخاطب‌تر و پربارتر خواهد بود. امیدوارم در مرحله اجرایی نیز این اتفاق بیفتد و مخاطبان از دیدن این سریال رضایت داشته باشند.
پوراسد در خاتمه درباره سایر فعالیت‌های خود نیز توضیح داد: از آنجایی که تحصیلات من در حوزه تئاتر است، این روزها پیشنهادهایی برای حضور در تئاتر دارم که هنوز قطعی نشده است ولی با یکی از دوستان روی دو متن در حال کار کردن هستیم که پس از قطعی شدن آن را کارگردانی می‌کنم و به اتفاق بازی خواهیم کرد. پیشنهاد دیگری هم دارم که در صورت تأیید در آن بازی خواهم داشت. دو پیشنهاد سینمایی نیز دارم که هنوز قطعی نشده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/110411/شهرام-پوراسد--"ستایش-3"-جذاب‌تر-از-دو-فصل-قبلی-خواهد-بود
بستن   چاپ