آریا بانو
سلطانی فر:
یک سال و نیم برای حضور بانوان در ورزشگاه تلاش کردیم
يکشنبه 9 دي 1397 - 18:09:52
آریا بانو - تهران- وزیر ورزش و جوانان گفت: یک سال و نیم برای تأمین شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تلاش کرده است و اکنون زیرساخت ها برای حضور بانوان فراهم است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، مسعود سلطانی‌فر امروز- یکشنبه- با اشاره به اظهارات معاون فرهنگی قوه قضاییه درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: وزارت ورزش یک سال و نیم در تلاش است تا شرایط حضور بانوان را در ورزشگاه‌ها با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی فراهم کند و خوشبختانه زیرساخت‌ها نیز فراهم است و در دو سه مسابقه‌ای که حضور پیدا کردند، هیچ اتفاقی نیفتاد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: تمام ملاحظات شرعی تاکنون رعایت شده و امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن شرایط بیشتر، امکان حضور بانوان را در مسابقات مختلف فراهم کنیم.
**شرایط برای استفاده از ظرفیت کیش در جام جهانی 2022 قطر فراهم است
این عضو هیات دولت همچنین درباره استفاده از کیش در جام جهانی 2022 قطر نیز بیان کرد: زیرساخت‌های لازم را داریم و قابل تامین نیز هست؛ اگر واقعا با فیفا و کشور برگزار کننده براساس برنامه‌ای که فیفا تنظیم می‌کند به جمع‌بندی برسیم، می‌توان از ظرفیت کیش برای برگزاری اردوها و مسابقات استفاده کرد.
جام جهانی 2022 برای اولین بار در خاورمیانه و به میزبانی قطر برگزار می شود و با توجه به احتمال افزایش تیم ها از 32 به 48 تیم، بحث میزبانی مشترک این جام با ایران نیز مطرح شده است.
ورزشی*3061*1584

http://www.banounews.ir/fa/News/111401/یک-سال-و-نیم-برای-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-تلاش-کردیم
بستن   چاپ