آریا بانو
آرتتا: مشکل بازیکنانم روانی است
دوشنبه 18 دي 1402 - 13:45:37
آریا بانو - ورزش 3 / میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که مشکل گل نزدن بازیکنان تیمش به مشکلی روانی تبدیل شده است.
آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور سوم از جام حذفی انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول بود و با دو گل برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست در حالی برای توپچی‌ها رقم خورد که آنها در بسیاری از دقایق بازی توانستند لیورپول را به شدت تحت فشار قرار دهند و مشکلات بسیاری را برای این تیم به وجود بیاورند اما در نهایت موفق به استفاده از این فرصت‌ها نشدند تا در دقایق پایانی بازی را به حریف واگذار کنند. 
آرتتا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« احتمالا مشکل گل نزدن تیم ما روانی است. خصوصا پس از امروز بیشتر از بازی برابر فولام یا وستهم می‌توان به این موضوع اشاره کرد. به همین دلیل است که من فکر می‌کنم ما به یک بازسازی دوباره نیاز داریم.
این وقفه در دیدارهای برای ما بسیار اتفاق خوبی است. این تعطیلات در زمان خوبی نصیب ما شد. ما باید کاملا احساسی که نسبت به خودمان داریم و همچنین احساسی که من در شرایط سخت نسبت به این تیم و بازیکنان دارم را هم در نظر بگیریم. 
امیدوارم که بتوانم این احساس را از دیگر افراد هم دریافت کنم. وقتی شرایط خوب پیش می‌رود، آنها با خوشحالی همراه ما هستند. حالا که شرایط سخت شده است باید ببینیم که چند نفر همچنان همراه ما خواهند ماند.»

http://www.banounews.ir/fa/News/1116312/آرتتا--مشکل-بازیکنانم-روانی-است
بستن   چاپ