آریا بانو
رئیس پلیس راهور: مردم از ترافیک‌های سنگین گله‌مندند
دوشنبه 18 دي 1402 - 14:09:19
آریا بانو - ایسنا / رئیس پلیس راهور فراجا گفت که مردم امروز از ترافیک‌های سنگین و مهم‌تر از آن از بی‌نظمی در ترافیک گله‌مندند و ما باید با اقدامات علمی و غیر هیجانی برای آن چاره کنیم.
سردار سید تیمور حسینی در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به رسم ادب از تلاش‌های سردار هادیانفر تشکر می‌کنم و به ایشان خسته نباشید می‌گویم. نظام و کشور باید از تجربه، توان و دوراندیشی سردار هادیانفر استفاده کند.
وی افزود: پیش از آنکه بخواهم به سردار هادیانفر برای سمت جدبد تبریک بگویم یاید به وزارت راه تبریک بگویم بابت حضور ایشان در این دستگاه، ایشان حتما منشا خیر و تحولات بزرگ خواهند بود.
حسینی با بیان اینکه ما حتما اقدامات مفید و موثر سردار هادیانفر را ادامه خواهیم داد، گفت: در طول سال‌های طولانی خدمتم از یک افسر پلیس راه تا مامور تصادفات و ... مشکلات را با تمام وجود لمس کردم و از این رو معتقدم که باید از کارهای هیجانی پرهیز کنیم.
وی افزود: دو اقدام را در همین راستا در دستور کار قرار دادیم یک پیوست اجتماعی و دیگری طرح توجیهی با هدف تاثیر بر کاهش تصادفات. از این به بعد هر طرحی در راهور اجرا شود باید این دو مولفه را داشته باشد.
رئیس پلیس راهور فراجا به نقش رسانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: امروز رسانه‌ها در صف جلو و نوک پیکان در حوزه ترافیک نقش آفرینی دارند. از همه رسانه‌ها می‌خواهم که در انتخاب تیترها و محتوای خود دقت کافی را داشته باشند تا خدای نکرده موضوعی به اشتباه و نادرست یا ناقص منتشر نشود.
وی با بیان اینکه مردم امروز از ترافیک‌های سنگین ناراحت هستند و آزار می‌بینند، گفت: مردم بیش از سنگینی ترافیک از بی‌نظمی ترافیک گله‌مندند و ما باید با تمام توان برای نظم به ترافیک اقدام کنیم.
حسینی ادامه داد: ترافیک منظم دو نفع جدی دارد، یک اینکه تا سی درصد کاهش بار ترافیک را خواهیم داشت دو اینکه سبب کاهش تصادف می‌شود.
بازار

http://www.banounews.ir/fa/News/1116330/رئیس-پلیس-راهور--مردم-از-ترافیک‌های-سنگین-گله‌مندند
بستن   چاپ