آریا بانو
درویش: بازیکنان اوسمار را دوست داشتند
يکشنبه 8 بهمن 1402 - 02:03:17
آریا بانو - ورزش 3 /رضا درویش دلایل خود برای انتخاب اوسمار ویه‌را به عنوان سرمربی پرسپولیس را شرح داد.
ساعاتی بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس، رضا درویش در برنامه فوتبال برتر حضور یافت تا دلایل خود برای انتخاب اوسمار را شرح دهد.
او در ابتدا گفت: دو گزینه به همراه آقای اوسمار داشتیم. بررسی فراوان انجام دادیم و با کارشناسان مختلف صحبت کردیم. ما حتی اگر امشب گواردیولا را به ایران می‌آوردیم، برای شناخت تیم حداقل دو ماه زمان نیاز داشت و برای شناخت فوتبال ما هم به زمان نیاز داشت. ما وقتی نداریم و در دور برگشت لیگ هستیم، اول لیگ نیست که سه بازی اول را از دست بدهیم.
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: یک خرده ریسک داشت و از این رو، چون آقای اوسمار یک فصل و نیم در تیم حضور داشت، او را انتخاب کردیم. همه بچه‌ها از تمرینات تاکتیکی ایشان بسیار راضی بودند و به این دلیل که تیم بیشتر معطل نباشد، آقای اوسمار را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. بنا شد به درخواست ایشان کادرفنی تقویت شود تا در مسابقات، قهرمانی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.
درویش افزود: اگر جام را فصل پیش گرفتیم، یکی از ارکانی که در این قهرمانی موثر بود، وجود همین آقای اوسمار بود. یک موقع آقای بیرانوند گفتند و جالب این است که بازیکنان جوان هم چقدر عاشقانه سر تمرین می‌روند و از نوع تمرینات اظهار رضایت دارند. هیئت‌مدیره و مدیران هم بر آن هستند تصمیمی بگیرند که کادرفنی و بازیکنان راضی باشند.
بازار

http://www.banounews.ir/fa/News/1131405/درویش--بازیکنان-اوسمار-را-دوست-داشتند
بستن   چاپ