آریا بانو
پوچتینو: فقط می‌توانم بگویم آفرین لیورپول!
پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 10:32:06
آریا بانو - ورزش 3 /مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید لیورپول شایستگی کسب پیروزی برابر این تیم را داشت.
 چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس روبروی لیورپول به میدان رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 
آبی‌های لندن امیدوار بودند که با کسب یک نتیجه خوب در این بازی بتوانند خودشان را برای فینال جام اتحادیه که باید برابر شاگردان یورگن کلوپ برگزار شود آماده کنند اما شرایط به شکل متفاوتی برای آنها پیش رفت و حالا در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند. 
پوچتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« هیچ توجیهی وجود ندارد. آنها شایسته پیروزی بودند. بهتر از ما بازی کردند. دوست ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم چون لیورپول از همان ضربه اول بهتر از ما بود. در چنین بازی‌هایی فقط باید بگویید آفرین لیورپول!
آنها بسیار بیشتر از ما در جریان بازی قرار داشتند. ارتباط گرفتن و ارائه بازی خوب برای ما دشوار شد. ما توپ را خیلی راحت از دست دادیم. وقتی می‌گوییم آنها بهتر از ما بودند، واقعا در همه مناطق بهتر بودند. در نیمه دوم که بازی 0-2 بود، ما فرصت‌هایی خلق کردیم و اگر گل می‌شد، شاید اعتماد به نفس بیشتری می‌گرفتیم و حتی بهتر بازی می‌کردیم. حتی اگر گل می‌زدیم و مساوی می‌کردیم، باز هم ناامید بودیم چون نمایش خوبی نداشتیم.»
او با اشاره به این که تیمش پیش از فینال باید عملکرد بهتری داشته باشد گفت:« مطمئنا همینطور است. بازی در زمین بی‌طرف متفاوت خواهد بود. ما به دنبال رقابت کردن هستیم و اگر مثل امروز رقابت کنیم، نتیجه باز هم همین خواهد شد. اگر پیشرفت نکنیم، کار برای ما سخت خواهد بود. ما باید از چنین دیدارهایی درس بگیریم. ما برابر تیمی درجه یک رقابت کردیم و باید پیشرفت کنیم.»
سرمربی چلسی درباره عملکرد تیمش در خارج از خانه اضافه کرد:« من فکر می‌کنم این بخشی از شخصیت ماست و باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. ما در حال حاضر در خانه بهتر شده‌ایم. فصل گذشته همه چیز مشکل بزرگی برای ما بود. حالا کم کم در خارج از خانه هم احساس بهتری داریم. همه چیز مربوط به اعتماد به نفس و اطمینان است. ما باید ظرفیت بازی خوب خارج ازخانه را هم داشته باشیم. این مسئله به مرور زمان حل می‌شود.»

آریا بانو

بازار

http://www.banounews.ir/fa/News/1134678/پوچتینو--فقط-می‌توانم-بگویم-آفرین-لیورپول!
بستن   چاپ