آریا بانو
بانوی موتورسوار ایران: حضور در رقابت های جهانی رویای من است
سه شنبه 18 دي 1397 - 14:04:19
آریا بانو - تهران- بانوی موتورسوار ایران حضور در رقابت های جهانی این رشته ورزشی را رویای خود دانست و گفت: امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولان فدراسیون به این مهم برسم.

بهناز شفیعی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای بالا بردن توانایی خود باید در مسابقات بین المللی زیادی حضور پیدا کنیم و در غیر این صورت نمی توانیم در مسابقات معتبر جایگاه خوبی بدست آوریم. رویای من حضور در مسابقات جهانی است که امیدوارم با تلاش زیاد به آن برسم.
وی در رابطه با چگونگی ورود خود به رشته موتورسواری ادامه داد: از سال 1383 موتورسواری را آغاز کردم اما ورود حرفه ای من از سال 94 بود. علاقه زیاد به این رشته اصلی ترین دلیل ورود من به موتورسواری بود.
این بانوی موتورسوار با تاکید بر ویژگی یک موتورسوار خوب، بیان کرد: جسارت، شجاعت درونی، در لحظه تصمیم گرفتن، آزاد کردن ذهن و آمادگی جسمانی ویژگی یک موتور سوار خوب است.
وی درخصوص حمایت های فدراسیون از موتورسواران خاطرنشان کرد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پیستی را در ورزشگاه آزادی در اختیار موتورسواران گذاشته و قول برگزاری مسابقات را داده است اما باید کمیته آموزش این فدراسیون فعالیت خود را افزایش دهد تا بانوان بتوانند به صورت جدی وارد این عرصه شوند.
شفیعی درباره مسابقات پیش روی خود عنوان کرد: اولین مسابقات در اسفند سال جاری در رشته موتور ریس برگزار می شود.
ورزشی**9128**9118

http://www.banounews.ir/fa/News/115208/بانوی-موتورسوار-ایران--حضور-در-رقابت-های-جهانی-رویای-من-است
بستن   چاپ