آریا بانو
من لوکا مودریچ، ناجی رئال مادرید هستم
دوشنبه 7 اسفند 1402 - 2:26:28 AM
آریا بانو - ورزش 3 /مودریچ با شلیکی استثنایی سه امتیاز را برای رئال مادرید به ارمغان آورد.
فصل 24-2023 برای رئال مادرید و لوکا مودریچ به دراماتیک‌ترین شکل ممکن در حال رقم خوردن است. این فصل برای ستاره کروات به شکل متفاوتی آغاز شد.
نیمکت‌نشینی آن هم در حالی‌که در فرم خوبی به سر می‌بُرد باعث ناامیدی مودریچ شده بود. او در اوایل فصل مصاحبه‌ای درباره تبدیل شدن به بازیکنی نیمکت‌نشین در رئال گفته بود:«هر بازیکنی از اینکه نیمکت‌نشین شود ناامید می‌شود. من از تصمیم مربی ناراحت نیستم و تابع تصمیمات او هستم. از این ناامید هستم که نمی‌توانم بازی کنم. من عاشق بازی کردن هستم و می‌خواهم تا حد ممکن در زمین حضور داشته باشم.»
آنچلوتی اما با لوکیتا مخالف بود. سرمربی ایتالیایی قصد نداشت مودریچ را به بازیکن ثابت تیم تبدیل کند و همین موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی شد که خبر از جدایی ستاره خط هافبک تیم در پایان فصل می‌دادند.
این شایعات در روزهای گذشته جدی‌تر شدند و رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که رئال می‌خواهد قرارداد تونی کروس را تمدید کند و قصد دادن پیشنهاد تمدید قرارداد به لوکا مودریچ را ندارد.
هافبک کروات اما بدون توجه به شایعات منتشرشده در مصاحبه‌هایی وفاداری‌اش به رئال را اعلام کرد. او امشب در زمین هم این کار را انجام داد و ثابت کرد که همچنان یک بازیکن فوق‌العاده است. در حالی‌که بازی رئال و سویا گره خورده بود، در دقیقه 75 آنچلوتی اولین تعویضش را انجام داد. او ناچو فرناندز را از بازی خارج کرد و مودریچ را به زمین فرستاد. کمتر از ده دقیقه بعد برنابئو به دست مودریچ منفجر شد. در دقیقه 81 والورده توپ را به روی دروازه سویا ارسال کرد، لویک باده با ضربه سر توپ را به شکل ناقص به پشت محوطه جریمه و جایی که مودریچ ایستاده بود، دفع کرد. ستاره رئال با یک استپ تماشایی بازیکن سویا را فریب داد و شوتش را روانه سمت راست دروازه نایلند کرد. سنگربان سویا با شیرجه بلندی قصد داشت شوت مودریچ را دفع کند اما ضربه او مهارنشدنی بود و به تور دروازه سویا چسبید. در دقایق باقیمانده سویا نتوانست گل خورده را جبران کند و رئال با همان گل مودریچ سه امتیاز را به دست آورد

http://www.banounews.ir/fa/News/1152342/من-لوکا-مودریچ،-ناجی-رئال-مادرید-هستم
بستن   چاپ