آریا بانو
دقیقی: «شمس آذر» باوجود کمبود بازیکن تاثیرگذار، نتایج خوبی کسب کرده
چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 19:02:19
آریا بانو - فارس /سرمربی شمس آذر قزوین گفت: با وجود اینکه با کمبود بازیکن تاثیرگذار روبرو هستیم اما نتایج خوبی کسب کرده ایم. باید برای آینده برنامه ریزی انجام دهیم و مطمئن هستم در ادامه مسیر بهتر خواهیم شد.
سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: بازی امروز به دو بخش تقسیم می‌شود؛ در نیمه اول هجومی بازی کردیم و می توانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم با توجه به وزش باد و سرمای هوا دو تیم، بازی برابری را انجام دادند.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم مباحث تاکتیکی دخیل نبود، افزود: عدم حضور دو بازیکن تاثیرگذار ما در این بازی مشهود بود و در این شرایط گرفتن یک امتیاز، عملکرد بدی به حساب نمی آید. مس رفسنجان هم بازی خوبی را انجام داد و در کل نتیجه عادلانه ای بود.
سرمربی شمس آذر قزوین در خصوص بازی بعد نیز گفت: سپاهان تیم بزرگی است و نتایج اخیر این تیم به دلیل بازی های سنگینی است که آن طی هفته های اخیر داشته اند.
دقیقی اضافه کرد: در جام حذفی بدترین قرعه این است که در اصفهان با سپاهان بازی کنید اما با این وجود ما تمرکز داریم و تمرینات را به گونه ای انجام می دهیم که بتوانیم پیروز شویم.
وی با بیان اینکه شمس آذر را باید در لحظه مقایسه کنیم و به گذشته برنگردیم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود بازیکن تاثیرگذار، نتایج خوبی کسب کرده ایم اما باید برای آینده برنامه ریزی انجام دهیم و مطمئن هستم در ادامه مسیر بهتر خواهیم شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/1154262/دقیقی--«شمس-آذر»-باوجود-کمبود-بازیکن-تاثیرگذار،-نتایج-خوبی-کسب-کرده
بستن   چاپ