آریا بانو
جیسون موموا از کجا سر برآورد؟!
چهارشنبه 19 دي 1397 - 18:43:42
آریا بانو -
به گزارش بانی فیلم، سر و صدا و موفقیت مالی چشمگیر «مرد دریایی» جدیدترین فیلم کمیک بوکی جهان همان طور که پیش بینی می شد، جیسون موموا بازیگر نقش اصلی این فیلم را در مرکز توجهی وسیع قرار داده و رسانه ها از هر سو به این هنرپیشه قدبلند و قوی هیکل 39 ساله متولد هاوایی و تبعه آمریکا روی آورده اند تا از مردی بیشتر بدانند که به رغم جثه بزرگ و ورزشکاری اش دستی در نویسندگی و تهیه فیلم های سینمایی هم دارد.
البته موموا در سال های 2016 و 2017 در دو فیلم ترکیبی کمیک استریپی نیز نقش «Aquaman» را ایفا کرده بود اما فیلم فعلی اولین مرتبه ای را به تصویر کشیده که موموا و مرد دریایی در قلب فیلمی قرار دارند که فقط پیرامون آنها است و امثال بت من و سوپرمن و کاپیتان آمه ریکا بر سر وی سایه نیانداخته اند.
موموا سابقه بازی در سریال های تلویزیونی خیالی و حادثه ای «استارگیت آتلانتیس» و «بازی تاج و تخت» طی سال های 2004 تا 2012 را هم دارد و در سینما هم در بازسازی «کنان پربر» در سال 2011 به جای آرنولد شوارتزنگر بازیگر سرشناس و اتریشی الاصل فیلم اریژینال انجام وظیفه کرد. موموا به سال 2014 در فیلم «راهی به پالوما» وظایف توامان نویسندگی متن، تهیه کنندگی و کارگردانی را هم برعهده داشته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/115569/جیسون-موموا-از-کجا-سر-برآورد؟!
بستن   چاپ