آریا بانو
هدیه های ارزشمندی که از طرف کودکان ایرانی به دست یاسمین مقبلی رسید
شنبه 12 اسفند 1402 - 13:05:09
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - زنان ایرانی که به موفقیت های چشمگیری در جهان رسیده اند, همواره مورد تحسین و الهام بخش سایر بانوان هستند. دخترانی همچون مریم میرزاخانی و یاسمین مقبلی که در حوزه کاری خود بسیار موفق ظاهر شده اند.

بسیاری از ما در کودکی آرزو داریم فضانورد شویم و به ماه مریخ سفر کنیم و این موضوع تنها برای درصد اندکی از انسان ها اتفاق افتاده است. متخصصانی که موفق شده اند به عنوان فضا نورد به فضا روند و حس و حال فضانوردی را به عنوان یک دانشمند احساس کنند. این روزها دختر ایرانی که با انتشار ویدیویی هایی همچون قرمه سبزی خوردن در فضا بسیار طرفدار پیدا کرده است مورد تحسین دختران سرزمینمان قرار گرفته است. هدیه به یاسمین مقبلی را در پرشین وی ببینید.
هدیه به یاسمین مقبلی
یاسمین مقبلی نقاشی‌هایی را که کودکان ایرانی برایش فرستاده بودند، در پس‌زمینه زیبایی از کره زمین در ایستگاه فضایی بین‌المللی به نمایش گذاشت. یاسمین مقبلی نخستین زن فضانورد ایرانی الهام‌بخش بسیاری از کودکان علاقه‌مند به فعالیت‌های فضایی شده است. او نقاشی‌هایی را که کودکان ایران برایش فرستاده‌اند در ایستگاه فضایی به نمایش گذاشت.
نقاشی های کودکان ایرانی برای فضانورد ناسا
مقبلی در توییتر نوشت: «باعث افتخار من است که بیشتر از صد نقاشی از کودکان ایران بدستم رسیده. ممنون که به فکر من هستید. امیدوارم بتوانید به تمام آرزوهایتان برسید.»

آریا بانو

نقاشی های کودکان ایرانی برای فضانورد ناسا
یاسمن مقبلی و هدیه های ایرانی اش

آریا بانو

نقاشی های کودکان ایرانی برای فضانورد ناسا

http://www.banounews.ir/fa/News/1155721/هدیه-های-ارزشمندی-که-از-طرف-کودکان-ایرانی-به-دست-یاسمین-مقبلی-رسید
بستن   چاپ