آریا بانو
جدایی جف بزوس ثروتمندترین مرد دنیا از همسرش
پنجشنبه 20 دی 1397 - 8:09:59 PM
آریا بانو - جف بزوس ثروتمندترین مرد دنیا و همسرش مکنزی بزوس در پیامی در توییتر اعلام کرده اند که تصمیم دارند بعد از 25 سال زندگی مشترک از هم جدا شوند. از آن جا که تقریبا تمام ارزش خالص 137 بیلیون دلاری آن ها به شکل سهام در شرکت آمازون است به نظر می رسد مکنزی بزوس قرار است بعد از این جدایی نیمی از ثروت جف را صاحب شده و یکی از بزرگ ترین سهامداران کمپانی آمازون باشد.

جف بزوس صاحب 79 میلیون سهم از سهام کمپانی آمازون به ارزش 130 بیلیون دلار است. او به عنوان صاحب 16 درصد از سهام کمپانی تا کنون بزرگ ترین سهامدار آمازون بوده است.
آیا بزوس قرار است نیمی از سهامش (8 درصد) را به همسر سابقش مکنزی بدهد؟ و او را به دومین سهامدار بزرگ آمازون تبدیل کند؟ البته مکنزی می تواند به جای سهام از او پول نقد بخواهد. و به همین خاطر جف بزوس باز هم مجبور است ده ها میلیون از سهامش را به فروش برساند. پس احتمال این که مکنزی گزینه اول را انتخاب کند بیشتر است.
همانطور که جف و مکنزی در توییتر اعتراف کرده اند این جدایی کاملا دوستانه است و تصمیم دارند حتی بعد از جدایی هم ارتباط صمیمانه خود را به عنوان دوست داشته باشند. آن ها گفته اند اگر 25 سال گذشته هم می دانستند قرار است رابطه آن ها به جدایی بینجامد باز هم این زندگی مشترک را تشکیل می دادند. جف و مکنزی صاحب چهار فرزند هستند که یکی از آن ها را به فرزندی پذیرفته اند.
اما طبق گزارشی که در چند روز اخیر به دست آمده است جف بزوس با یکی از شخصیت های تلویزیونی لورن سانچز رابطه دارد. پس می توان گفت این جدایی چندان هم دوستانه و بی دردسر نیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/115780/جدایی-جف-بزوس-ثروتمندترین-مرد-دنیا-از-همسرش
بستن   چاپ