آریا بانو
شوخی‌های با نمک و خنده دار کامران نجف زاده‌ با نجم‌الدین شریعتی در برنامه برمودا
دوشنبه 21 اسفند 1402 - 14:00:10
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - نجم الدین شریعتی, مجری توانمند سمت خدا و برنامه های مذهبی است. او سال هاست در صدا و سمیا فعالیت می کند و به خاطر آرامش و متنانتش همیشه مورد تحسین قرار گرفته است.

برنامه برمودا مدتی است که از صدا و سیما و با اجرای کامران نجف زاده پخش می شود. در این برنامه از چهره های شناخته شده دعوت می شود که به سوالات به روز درباره خودشان پاسخ بدهند. مصاحبه کامران نجف زاده با نجم‌الدین شریعتی در برمودا را در پرشین وی ببینید.
نجم‌الدین شریعتی در برمودا
نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» به تازگی مهمان برنامه «برمودا» شد و در گفتگو با کامران نجف زاده از زندگی شخصی و علاقه‌مندی‌های خود، نگاه مردم جامعه به او و… گفت. ویدیویی از شوخی مجری برمودا با نجم الدین شریعتی مجری آرام و بی حاشیه برنامه های مذهبی وایرال شد.
شوخی‌های کامران نجف زاده‌ با مجری سمت خدا در برنامه برمودا

مجری سمت خدا مهمان برنامه برمودا

آریا بانو

مجری سمت خدا مهمان برنامه برمودا

آریا بانو

برنامه برمودا
مجری برنامه سمت خدا که به دلیل بی حاشیه بودن و چهره آرامش به آقای آرامش تلویزیون معروف است و توانایی خاصی در اجرای برنامه های مذهبی دارد، در برنامه برمودا متفاوت ظاهر شد. در بخشی از برنامه کامران نجف زاده، شوخی هایی که در فضای مجازی با مجری سمت خدا مطرح می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/1162028/شوخی‌های-با-نمک-و-خنده-دار-کامران-نجف-زاده‌-با-نجم‌الدین-شریعتی-در-برنامه-برمودا
بستن   چاپ