آریا بانو
رييس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان اصفهان:
اميدواريم رئيس جمهور در رده‌هاي مياني و در سمت معاونت‌ها از توانايي زنان بهره ببرند
يکشنبه 29 مرداد 1396 - 12:52:21 PM
ایسنا - زنان
بانو نیوز - رییس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان اصفهان گفت: فکر می‌کنم آقای روحانی اگر می‌خواست آن دیوار اعتمادی که بین خودش و مردم و زنان به وجود آمده است خراب نشود باید از وزیر زن استفاده و به قول خود به مردم عمل می‌کرد.

زهره معظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص چینش کابینه دوازدهم بدون حضور حتی یک وزیر زن، اظهار کرد: رییس جمهور به صراحت اعلام کرد قصد داشت 3 وزیر زن پیشنهاد کند، اما نشد. البته از رییس جمهور پرسیده‌اند که چرا نشد؟ 3 وزیر مشخص کردند، اما معلوم نیست که چه دلایلی در کار بوده است. ما در هر صورت از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: انتظار می رفت حسن روحانی با توجه به شعارهایی که در تبلیغات انتخاباتی دادبهتر عمل می‌کرد. وی در اجتماعات انتخاباتی همیشه می‌گفت که از وزیر زن در کابینه‌اش استفاده می‌کند و جایگاه زنان را ارتقا می‌بخشد، اما چون رئیس جمهور باید مشورت‌هایی بکند و نمی تواند انجام ندهد نکند سبب شده است که هیچ وزیر زنی را در کابینه قرار ندهند.

غضنفرپور گفت: امیدواریم در رده‌های میانی و در سمت معاونت‌ها از توانایی زنان بهره ببرند و ظاهراً رزومه تمام زنان توانمند را از استان‌ها جمع‌آوری کرده‌اند. از اصفهان هم 2 مورد بوده است.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، اظهار کرد: این کابینه خیلی تفاوتی با کابینه قبلی ندارد ولی ظاهراً توانایی روحانی با توجه به اختیاراتش در همین حد بوده است. امیدواریم از توانایی زنان که نیمی از جامعه هستند و نشان داده‌اند در پست‌های مدیریتی لیاقت لازم را دارند استفاده شود.
انتهای پیام


http://www.banounews.ir/fa/News/11651/اميدواريم-رئيس-جمهور-در-رده‌هاي-مياني-و-در-سمت-معاونت‌ها-از-توانايي-زنان-بهره-ببرند
بستن   چاپ