آریا بانو
لحظه احساسی و عاشقانه ریما رامین فر و پسرش آیین در سالروز تولد 53 سالگی اش
يکشنبه 5 فروردين 1403 - 10:45:28
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - ریما رامین فر, بازیگر سریال پایتخت و یکی از بانوان با سواد و البته هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. او سال ها پیش با امیر جعفری بازیگر سریال های مرداب و یاغی و هفت ازدواج کرده است و این زوج پسری به نام ایین دارند.

ایین جعفری پسر دو بازیگر مشهور و موفق سینما و تلویزیون تولد مادرش را با انتشار پستی تبریک گفت. خانم رامین فر یکی از بازیگران توانمند سینمای ایران است که با نقش هما در سریال پایتخت به اوج دوران بازیگری اش رسید. تولد 53 سالگی همای پایتخت در کنار پسرش برگزار شد. لحظه احساسی و عاشقانه ریما رامین فر و پسرش آیین در سالروز تولد 53 سالگی اش را در پرشین وی ببینید.
تولد 53 سالگی همای پایتخت
آیین جعفری نوشت :
‎تا ابد ازت محافظت میکنم
‎و هر روز آنقدر دوستت خواهم داشت که اسم خانه ی امنت را آغوش من بگذاری…
تولدت مبارک
آیین جعفری و مادرش

آریا بانو

آیین جعفری و مادرش
تبریک تولد ایین جعفری به مادرش ریما رامین فر

آریا بانو

تبریک تولد ایین جعفری به مادرش ریما رامین فر
امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند. بازی آنها در فیلم نان و عشق و موتور 1000 یکی از اولین کارهای سینمایی این زوج است.

http://www.banounews.ir/fa/News/1169482/لحظه-احساسی-و-عاشقانه-ریما-رامین-فر-و-پسرش-آیین-در-سالروز-تولد-53-سالگی-اش
بستن   چاپ