آریا بانو
حسین محب اهری درگذشت (+بیوگرافی حسین محب اهری)
چهارشنبه 26 دي 1397 - 05:31:46
آریا بانو -
حسین محب اهری، هنرمند با اخلاق و پیشکسوت تئاتر کشور پس از چند سال مبارزه با بیماری به دیار باقی شتافت.
به گزارش بیتوته، حسین محب اهری، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان پس از چند سال مبارزه با بیماری، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
امیر قمیشی (تهیه کننده) ضمن تائید این خبر گفت: بله متاسفانه حدود چهل دقیقه پیش برای دومین بار ظرف دیشب و امروز ایست قلبی کردند و متاسفانه برخلاف دیشب احیاء با وجود تلاش صادقانه تیم پزشکی جواب نداد.
بیوگرافی حسین محب اهری
حسین محب‌اهری (زادهٔ 1330 در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران بود. فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، قبلاً همسر او بود. او لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال 1358 دریافت کرده بود. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال 1354 دید. بازی در سینما را از سال 1365 با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال 1350 به عکاسی تجربی وتئاتر اشتغال داشت.
او یکبار با سرطان غدد لنفاوی دست و پنجه نرم کرد و بیماری‌اش که بهبود یافته به نظر می‌رسید، مجدداً عود کرد اما با مبارزه با بیماری اش، مجدداً سرطان را شکست داد. اما وی در آذر 1397 بر اثر وخامت حال ناشی از بازگشت سرطان در سن 67 سالگی در بیمارستان بستری شد و متاسفانه در 26 دی 97 دارفانی را وداع گفت.
خبرگزاری صبا


http://www.banounews.ir/fa/News/117121/حسین-محب-اهری-درگذشت-(-بیوگرافی-حسین-محب-اهری)
بستن   چاپ