آریا بانو
خلاقیت تحسین برانگیز مردم شیراز برای گردشگران نوروزی که حماسه آفرید
پنجشنبه 9 فروردين 1403 - 11:14:03
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - شهر شیراز، همچون سال‌های قبل در نوروز 1403 میزبان مسافران از نقاط مختلف کشور است.شیراز با معماری منحصر به فرد، باغ‌ های زیبا، ادبیات و شعر، بناهای تاریخی و مکان‌های دیدنی استثنایی، محلی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و تجربه‌ نوروز است.

شهر شیراز که از آن در میان اهالی فرهنگ و هنر به عنوان پایتخت فرهنگی ایران زمین یاد می شود، به واسطه آب و هوای مطبوع بهاری و اقلیم خاص از دیرباز به عنوان شهر گل و بلبل شهره بوده و در کنار آب و هوای فرح بخش و بهاری، وجود باغ های سرسبز و باطراوت همچون باغ جهان نما، باغ جنت، باغ عفیف آباد، باغ دلگشا، باغ ارم، باغ نظر، باغ ناری و باغ های قصردشت، جلوه و زیبایی بی نظیری به سیمای و منظر آن داده است هرساله میزبان مسافران زیادی در ایام عید نوروز می باشد. خلاقیت جالب برای اسکان گردشگران نوروزی شیراز را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
گردشگران نوروزی شیراز
بارش باران در نوروز شیراز باعث مهمان نوازی ویژه مردم استان شد. فارغ از طراوتی که باران به بهار شیراز بخشیده است باز هم شاهد هستیم که مهربانی شهروندان این کلان شهر آنان را زبانزد تمام مردم ایران کرده زیرا با شروع بارش های بهاری اهالی شیراز با درج پیام در سایت هایی نظیر دیوار از اسکان داوطلبانه گردشگران خبر دادند.
درج پیام در سایت هایی نظیر دیوار از اسکان داوطلبانه گردشگران

آریا بانو

آگهی های سایت دیوار

http://www.banounews.ir/fa/News/1171589/خلاقیت-تحسین-برانگیز-مردم-شیراز-برای-گردشگران-نوروزی-که-حماسه-آفرید
بستن   چاپ