آریا بانو
بازیگران باغچه مینو در یک قاب زیبا 21 سال قبل / گریم جالب جواد رضویان در کنار مرحوم رضا داوودنژاد
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 15:39:10
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - مرحوم داوودنژاد با بازیگران طنز کشورمان که اگر چه با فیلم های اجتماعی کارش را شروع کرده بود اما ظاهر و خنده هایش باعث شد به سمت طنز کشیده شود و در این مسیر بسیار موفق بود و سریال های زیادی بازی کرد.

یکی از سریال های محبوب سال های دهه هشتاد باغچه مینو با بای بازیگرانی همچون جواد رضویان و رضا داوودنژاد بود که هر شب از شبکه سه سیما پخش می شد. هنرمندان طنز انها سال ها سریال های نود شبی بازی می کردند و به همین دلیل بسیار کارهای آنها دیده می شد بازیگران باغچه مینو را در یک قاب را در پرشین وی ببینید.
بازیگران باغچه مینو
«باغچه مینو» دومین همکاری رضا داوودنژاد با تلویزیون بود. «باغچه مینو» سریالی طنز به کارگردانی رضا صفدری و تهیه‌کنندگی محمد کاشانی بود که در سال 1382 از شبکه سه سیما پخش شد. جواد رضویان، مرحوم فتحعلی اویسی و بیژن بنفشه‌خواه در این سریال طنز در کنار داوودنژاد نقش آفرینی کردند.
جواد رضویان و بیژن بنفشه‌خواه و رضا داوودنژاد در دوران جوانی در سال 1382

آریا بانو

جواد رضویان و بیژن بنفشه‌خواه و رضا داوودنژاد در دوران جوانی در سال 1382
بازیگران طنز در یک قاب
اهالی یک باغ بزرگ موروثی در آن مراسم‌های مختلفی چون عزا و عروسی برگزار می‌کنند. این مراسم‌های مختلف و گاه و بیگاه متضاد، ماجراهای کمیک و جالبی را به وجود می‌آورد…

آریا بانو

بیژن و رضا و جواد

http://www.banounews.ir/fa/News/1177289/بازیگران-باغچه-مینو-در-یک-قاب-زیبا-21-سال-قبل---گریم-جالب-جواد-رضویان-در-کنار-مرحوم-رضا-داوودنژاد
بستن   چاپ